Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yiyecek içecek işletmelerinde hizmet kalitesinin dineserv modeli ile ölçümü
(2012)
Dünya turizm hareketliliğine katılımın günden güne artması, insanların tatil süreleri boyunca yemeklerini genel olarak yiyecek içecek işletmelerinde karşılaması, dışarıda yeme içme alışkanlıklarının hızla yaygınlaşmasi ...
Tüketicilerin alişverişten sofraya gıda güvenliğine yönelik tutum ve davranışları
(2011)
Bu çalışma; tüketicilerin gıda satın almadan evde tüketimine kadar her aşamada gıda güvenliğini sağlamaya yönelik tutum ve davranışlarını değerlendirmek ama cıyla planlanmış ve yürütülmüştür. Soru formu kullanılarak 154 ...
Kalite fonksiyon göçerimi: yiyecek içecek işletmelerine yönelik kuramsal bir yaklaşım
(2011)
Günümüzde işletmeler gelirlerini arttırmak ve devamlılıklarını sağlamak için birbirleriyle yoğun bir rekabet içine girmişlerdir. Mevcut rekabet içerisinde, müşteri beklentilerini en iyi şekilde algılayıp, söz konusu ...
Hüzün Turizmi Katılımcılarının Seyahat Motivasyonlarının Belirlenmesi
(2013)
Turizmin gelişmesiyle birlikte ülkeler turizmden elde ettikleri gelirleri arttırmak amacıyla birbirleriyle rekabet etmektedirler. Rekabetin artmasıyla, ülkelerin sahip oldukları yörelerin birer destinasyon olarak pazarlanması ...