• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace@Muğla
  • Ara
  •   DSpace@Muğla
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 266, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Türkiye'deki Bazı Futbol Kulüplerinin Profesyonel ve Alt Yapı Takımlarında Bağıl Yaş Etkisi 

Mülazımoğlu, Olcay; Cihan, Hamit; Erdoğdu, Murat; Şirin, Erkan Faruk (2013)
Eğitimde olduğu gibi sporda da son yıllarda Bağıl Yaş Etkisi sıklıkla tartışılmaktadır. Doğdukları aylara göre, aynı yıl içerisinde en erken doğanların gelişimsel açıdan en geç doğanlara göre bir avantajının olması ve bunun ...

Öğretmenlerin Mesleki Profesyonellikleri ile Saygınlıklarını Yitirme Kaygıları Arasındaki İlişki 

Hoşgörür, Tuğba (2017)
Bu çalışmanın amacı, öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile saygınlıklarını yitirme kaygıları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. İlişkisel tarama modelinde desenlenen araştırmanın örneklemini, Muğla ilinde bulunan ...

Cognitive fictions of teacher candidates about instructors’ qualifications: A comparative analysis 

Aslan, Mecit; Yakar, Ali (2012)
Bu çalışmanın amacı, eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarının ideal öğretim elemanı niteliklerine yönelik bilişsel kurgularını karşılaştırmalı olarak analiz etmektir. Çalışma nitel araştırma desenlerinden ...

İlköğretim birinci kademe öğrencilerine yönelik geliştirilen cinsel istismarı önleme psiko-eğitim programının etkililiğinin sınanması 

Eroğul, Ayşe Rezan Çeçen; Hasırcı, Özlem Kaf (2013)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim birinci kademe dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik geliştirilen cinsel istismarı önleme eğitim programının, dördüncü sınıfa devam eden öğrencilerin cinsel istismara ilişkin bilgi düzeylerine ...

Predictors of job satisfaction of the personnel working in Turkish sports media 

Öcal, Kubilay; Karlı, Ünal (2012)
Bu çalışmanın amacı; spor medyasında çalışan personelin iş doyum düzeylerini belirlemek ve medya kısımlaması, pozisyon, hizmet içi eğitim, deneyim ( uzman, stajyer ve asistan), eğitim seviyesi, iş seçim koşulu, iş değişimi ...
Küçük Resim

Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi 

Gezgin, Deniz Mertkan; Adnan, Müge (2016)
Bilgisayar programlama, bilişim sektöründe yaşanan hızlı değişimler sayesinde sektörün önemli bir dalı haline gelmiştir. Yükseköğretimde Bilgisayar ve Yazılım Mühendisliği bölümlerinin yanı sıra, farklı mühendislik bölümleri ...

Matematik Derslerinde Kullanılan Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Farklı Öğrenme Düzeylerine ve Öz-yeterlik Algılarına Etkisinin Belirlenmesi 

Gedik, Özge; Aykaç, Necdet (2017)
Bu araştırmada, yaratıcı drama yönteminin matematik dersinde öğrencilerin farklı öğrenme düzeylerine ve öz-yeterlik algılarına etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma 2012-2013 eğitim öğretim yılında Milli Eğitim ...

Ölçek geliştirme: Serbest zaman fiziksel aktivite kısıtlayıcıları(SZFA-K) 

Öcal, Kubilay (2012)
Bu çalışmanın amacı, serbest zaman fiziksel aktivitelerine (SZFA) katılmayı kısıtlayan nedenleri araştırmaya yönelik geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirmektir. Yetmiş beş sorudan oluşan madde havuzundan, uzman görüşleri ...

ÖSS ve LES ile Ölçülen Sayısal ve Sözel Beceriler Arasındaki İlişki 

Arıkan, Serkan; Dcosta, Ayres (2016)
Geçmişten günümüze hangi becerilerin geliştiği, hangilerinin gerilediği ve hangilerinin zaman içinde sabit kaldığı merak uyandırmaktadır. Ülkemizdeki üniversite giriş sisteminde ve lisansüstü eğitime girişte sayısal ve ...

Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri 

Deveci, Tanju; Tezcan, Fatma (2017)
Bu çalışma, öğrenmeye andragojik ve pedagojik yönelimlerin karşılaştırmasını ortaya koymakta ve andragojinin yaşamboyu öğrenme için bir ilke olarak görülmesini savunmaktadır. Yaşamboyu öğrenme ve andragojik varsayımlar ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 27



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarAykaç, Necdet (10)Ulubey, Özgür (10)Can, Süleyman (9)Yaman, Burçak Boz (9)Yıldırım, Kasım (8)Çelikkaleli, Öner (8)Altınkurt, Yahya (7)Saygın, Özcan (6)Bulut, Safure (5)Can, Şendil (5)... Daha FazlaAnahtar Kelime
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (266)
Eğitim, Özel (58)Spor Bilimleri (38)Tarih (37)Psikoloji (35)Sosyoloji (34)İşletme (33)Dil ve Dil Bilim (32)Hukuk (32)Edebiyat (29)... Daha FazlaYayın Tarihi2010 - 2019 (250)2003 - 2009 (16)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (219)Tam Metni Olanlar (47)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.