Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Satisfaction and Destination Loyalty: A Comparison Between Non-Repeat and Repeat Tourists
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2005)
First-time and repeat tourists engage in different tourism experience with a destination. Based on previous studies, the main purpose of this research is to investigate how tourists' previous experience with a tourist ...
Web-based National Tourism Promotion in the Mediterranean Area
(Emerald Group Publishing Ltd, 2005)
The purpose of this study is to analyze the promotion of the Mediterranean areas over the Internet. To meet this objective, the tourism board of each country is identified and Website indicators based on the assessment of ...
Turizm İşletmelerinde Doğrudan Pazarlama Çabaları Kapsamında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı
(2005)
Araştırma ve gözlem sonuçları, bilgi teknolojilerinin1, özellikle de Internet'in, yakın bir gelecekte daha yaygın biçimde kullanılarak, turizm ve seyahat pazarlamasında daha etkin bir rol oynayacağını göstermektedir. Bu ...
Turizm Pazarlamasına İnternetin Etkisi: Destinasyon Web siteleri İçin Bir Model Önerisi
(2005)
Turizm bölgeleri, turizm hareketlerinin en önemli odak noktalarından birisi konumundadır. Kişilerin geçici yer değiştirmelerinin temel hedefi, çoğu zaman belirli bir turizm bölgesini ziyaret etmektir. Söz konusu bölgeler, ...
Türkiye Turizminin Akdeniz Ülkeleri ile Rekabet Gücü Açısından Karşılaştırılması
(2005)
Günümüzde; uygun turizm potansiyele sahip birçok ülkenin ekonomik büyüme-kalkınmaları için gerekli olan döviz girdisini sağlamak, istihdam olanaklarını, pazar payını ve ulusal gelirini arttırmak amacıyla uluslararası turizm ...
Theoretical Advances in Tourism Economics
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2005)