Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Benchmarking national tourism organizations and agencies: Understanding best practice
(Elsevier Sci Ltd, 2007)
The book comprises 13 chapters. The first chapter begins by introducing the concept of benchmarking and its substantial use in tourism. Chapter 2 overviews the current trends towards public–private sector partnerships in ...
Turizm Sektöründe Tüketicilerin Şikayetlerini Bildirme Eğilimleri
(2007)
Tüketici şikayetleri, hizmet üreten işletmeler için önemli bir konudur. Tüketicilerin etkili bir şekilde ele alınması, müşteri sadakatının sağlanması bakımından da anahtar bir role sahiptir. Bununla birlikte, otel ve ...
Turizm Pazarlamasına İnternetin Etkisi: Destinasyon Web siteleri İçin Bir Model Önerisi
(2005)
Turizm bölgeleri, turizm hareketlerinin en önemli odak noktalarından birisi konumundadır. Kişilerin geçici yer değiştirmelerinin temel hedefi, çoğu zaman belirli bir turizm bölgesini ziyaret etmektir. Söz konusu bölgeler, ...