Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Marka Değerinin Hisse Senedi Getirisi Üzerine Etkisi: BİST'de Bir Araştırma
(2016)
Günümüzde marka ve markalaşma kavramları giderek önem kazanmış, ürün ve hizmetlerin birer olmazsa olmazı halini almıştır. Bu durum marka değerinin hesaplanması gerekliliğini doğurmuştur. Modern işletmecilikte marka değerinin ...
İşletmelerinin finansal risk yönetiminde türev ürün kullanımlarına ilişkin bir saha araştırması: Denizli İli örneği
(2013)
Bu çalışmanın amacı işletmelerin risk algılamaları, risk yönetim politikaları ve türev araç kullanımlarını incelemektir. Bu amaçla Denizli ilinde faaliyet gösteren 58 imalat sanayi şirketine anket uygulanmıştır. Araştırmanın ...
Bireylerin İnternet Bankacılığı Kullanımını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Alan Araştırması
(2012)
Bu çalışmanın amacı, bir bankacılık hizmeti olan internet bankacılığının kullanımını etkileyen faktörleri belirleyerek bu faktörlerin müşterilerin demografik özellikleri ile olan ilişkilerini ortaya koymaktır. Bu amaçla ...
Bireylerin Hisse Senedi Piyasasına Katılım Eğilimlerine Etki Eden Ekonomik Olmayan Faktörler Üzerine Ampirik Bir Araştırma
(2015)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye’deki tasarruf sahiplerinin hisse senedi piyasalarına olan doğrudan katılım düzeylerinin bir takım sosyal ve davranışsal faktör ile anlamlandırılmasıdır. Risksiz piyasalar ile hisse senedi ...