Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi
(2015)
Menü kartları, yiyecek içecek işletmesinin servis edeceği yemekler hakkında bilgi vermenin yanında; işletmenin imajına katkı sağlayabilecek, müşterilerin yiyecek içecek seçimini etkileyebilecek, satışları arttırıcı bir ...
Engelli Bireylerin Bakış Açısıyla Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
(2015)
Türkiye'de yaklaşık 8,7 milyon olduğu tespit edilen engelli bireyler, yiyecek-içecek işletmelerinin girişinden başlayarak çıkışına kadar birçok sorunla karşılaşmaktadırlar. Ancak engelli bireyler de her sağlıklı birey gibi ...
Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlerine Göre Değerlendirilmesi
(2015)
Bu çalışma, Kapadokya Bölgesi'ni ziyaret eden farklı milliyetlerden turistlerin, gastronomi turizmine yönelik görüşleri ile yöresel yiyecek ve içeceklere ilişkin tutum ve davranışlarını belirlemek amacı ile yapılmıştır. ...
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı: Foursquare Örneği
(2015)
2010 yılında ABD'de geliştirilen Foursquare uygulaması, günümüzde kullanılan en popüler yer bildirim araçlarından biridir. Yiyecek içecek işletmeleri ve müşterileri tarafından yaygın olarak kullanılan Foursquare uygulaması ...
İngiliz Turistlerin Taklit Ürün Satın Alma Davranışının İncelenmesi: Fethiye Örneği
(2015)
Taklit ürün ticareti; küreselleşme ve markalaşma, ilerleyen üretim teknolojisi, yüksek karlılık, düşük risk ve cezalandırılma gibi nedenlerle küresel çapta ve baş döndürücü hızla artmaktadır. Taklit ürün üreticileri; ...