Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İlköğretim öğretmenlerinin sınıf içi istenmeyen davranışlara ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması
(2010)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim sınıf ve branş öğretmenlerinin sınıf içi istenmeyen öğrenci davranışlarının görülme sıklığına ilişkin görüşlerini ve bu görüşlerin cinsiyet, yaş ve mezun olunan okul türü değişkenlerine göre ...
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma
(2010)
Bu çalısmada, öğretmen adaylarının, öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile tutumlarının, öğrenme stillerine göre farklılasıp farklılasmadığı belirlenmeye çalısılmıstır. Çalısma grubunu, Muğla ...
Muğla Üversitesi eğitim fakültesi ilköğretim bölümü öğrenci ailelerinin boş zaman faaliyetlerine katılım biçimlerinin belirlenmesi
(2010)
Bu çalışmanın amacı, Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü’nün son sınıfında öğrenim gören öğrenci ailelerinin boş zamanlarını değerlendirme biçimlerini belirlemektir. Bu amaçla Muğla Üniversitesi İlköğretim ...
Üniversite öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalara (GDO'lara) yönelik bilgi düzeyleri-tutumları ve sürdürülebilir tüketim eğitimi açısından değerlendirilmesi
(2010)
Bu çalışma, üniversite öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalara (GDO)’lara yönelik bilgi düzeyi ve tutumlarının belirlenmesini ve sürdürülebilir tüketim eğitimi açısından değerlendirilmesini konu almaktadır. Bu ...
Emniyet müdürlüğü personelinin boş zamanları değerlendirme alışkanlıklarının araştırılması
(2010)
Bu araştırmada; Muğla il emniyet müdürlüğünde görev yapan personelin boş zamanları değerlendirme alışkanlıklarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma evreni Muğla il emniyet müdürlüğünde görev yapan 1390 ...
Effects of Brain-Based Learning on academic achievement: A Sample case of in- class application
(2010)
Problem Durumu; Son yıllarda eğitim ve öğretimin yeni paradigması Beyin Temelli Öğrenme (BTÖ) yaklaşımı olarak savunulmaktadır. BTÖ, anlamlı öğrenme için beynin işleyiş kurallarının kabul edilmesini ve öğretimin zihindeki ...