Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Üniversite öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalara (GDO'lara) yönelik bilgi düzeyleri-tutumları ve sürdürülebilir tüketim eğitimi açısından değerlendirilmesi
(2010)
Bu çalışma, üniversite öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalara (GDO)’lara yönelik bilgi düzeyi ve tutumlarının belirlenmesini ve sürdürülebilir tüketim eğitimi açısından değerlendirilmesini konu almaktadır. Bu ...
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının canlılığı açıklama eğilimleri
(2012)
Araştırma, Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının canlılığı açıklama eğilimlerini belirlemek üzere Türkiye'de Güneybatı Anadolu'da bir üniversitede 2010-2011 öğretim döneminde gerçekleştirilmiştir. Veriler, araştırmacı ...
Aesthetic processes in science education: art based science education
(2012)
Bilgi aktarmaya dayalı olarak yürütülen eğitim süreçleri, öğrenme yaşantılarının beklenen sonucu vermesini önemli ölçüde sınırlamaktadır. Bu çalışmada, başta bilim eğitimi olmak üzere eğitim süreçlerinde ağırlıklı şekilde ...
TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİRUygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim
(2017)
Bu araştırmada, Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamaları-II dersinin bazı konularının "TahminGözlem-Açıklama (TGA)" stratejisi ile yürütülmesinin Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerine ve akademik ...
Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Motivasyon ve Akademik Başarıları Üzerine Etkisi
(2018)
Bu araştırmada, biyoloji laboratuvar uygulamalarında fotosentez ve bitkilerde solunum konusunun üstkavramsal öğretim etkinlikleri ile yürütülmesinin Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık, biyoloji öğrenmeye ...