Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları
(2017)
Bu çalışmanın amacı, yiyecek ve içecek işletmelerinin duyusal pazarlama farkındalıklarını belirlemek ve işletmelerin bilerek ya da bilmeyerek kullandıkları duyusal pazarlama uygulamalarını keşfetmektir. Bu sebeple araştırma ...
Yöneticilerin Perspektifinden Yiyecek İçecek İşletmelerinde Gizli Müşteri Uygulamaları
(2017)
Gizli müşteri uygulamaları işletmelerin hizmet kalitesini; işletmenin belirlediği standartlar ile profesyonel bir gözle ve müşterilerin bakış açısıyla değerlendirmek için kullanılan bir yöntemdir. Gizli müşteri uygulamaları ...
A Conceptual Review of “Foodies” in Tourism
(2017)
In recent years, many tourism destinations have begun to highlight their local cuisine culture, their food-related events and local restaurants in order to increase the number of their visitors. However, for the purpose ...