Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi
(2015)
Menü kartları, yiyecek içecek işletmesinin servis edeceği yemekler hakkında bilgi vermenin yanında; işletmenin imajına katkı sağlayabilecek, müşterilerin yiyecek içecek seçimini etkileyebilecek, satışları arttırıcı bir ...
Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
(2012)
Üniversite kampüsü içerisinde faaliyet gösteren yiyecek içecek işletmelerinin hizmet kalitesinin değerlendirilmesi ve hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisini saptamak amacıyla yapılan bu araştırmanın örneklemini ...