Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Ortaokulöğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi
(2014)
Bu çalışmanın amacı ilköğretim II. kademe öğrencilerinin kariyer gelişim düzeylerini incelemektir. Araştırma, 2010-2011 eğitim- öğretim yılının II. döneminde Antalya il merkezinde, Kaş ilçe merkezinde, Kalkan beldesinde ...
Hicaz Nar Bahçelerinde Kalsiyum ve Potasyumlu Gübrelemenin Verim ve Beslenme Üzerine Etkilerinin Araştırılması
(2014)
Hicaz nar çeşidi Muğla-Ortaca yöresinde yetiştiriciliği yapılan en yaygın çeşittir. Araştırmada, verim ve beslenme düzeyine olan etkilerini görebilmek amacıyla, iki ayrı bahçede, nar ağaçlarına potasyumlu vekalsiyumlu ...
8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersi: Öğretmen görüşlerine değer kazanma ölçütleri
(2014)
Son yirmi yıldan beri eğitimde değer kavramı çok fazla yer almaya başlamıştır. Milletler kendine ait ve evrensel olan değerleri gelecek nesillere aktarma çabasına girmişlerdir. Bireyselliğin başlamasıyla değer kavramı ...
Türkü: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım
(2014)
Bu araştırmanın amacı ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin Sosyal Bilgiler konularını öğrenmede “Türkü” destekli öğretimin ve öğrenmenin etkisini belirlemektir. Bu çalışma 2012-2013 Eğitim – Öğretim yılı bahar döneminde ...
Merkez Bankası Kaleci Midir? Yoksa Kedi Midir?
(2014)
Özet Yok
Martin mosebach’in “die Türkin” romanında mıt, masal ve Rüyaların postmodern edebiyatın belirgin ögelerı olarak Peter handke’nın mein jahr in der niemandsbucht ve Orhan Pamuk’un Beyaz Kale romanlarıyla karşılaştırılması
(2014)
Günümüz postmodern yazarları, eserlerinde mitoloji, masal ve rüya ögelerini sık sık kullanmakta ve böylece anlatım içinde zamanların iç içe geçmesini ve bununla da gerçeğin hayal, masal veya rüya ile birbirine karışmasını ...
Süreç temelli yaratıcı yazma uygulamalarının yazılı anlatıma ve yazmaya ilişkin tutuma etkisi
(2014)
Bu araştırmanın amacı, yaratıcı yazma, iş birlikli yaratıcı yazma ve Türkçe Öğretim Programı’nda yer alan yazma çalışmalarının, öğrencilerin yazılı anlatım becerileri ile yazmaya ilişkin tutumlarına etkisini belirlemektir. ...