Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Benchmarking national tourism organizations and agencies: Understanding best practice
(Elsevier Sci Ltd, 2007)
The book comprises 13 chapters. The first chapter begins by introducing the concept of benchmarking and its substantial use in tourism. Chapter 2 overviews the current trends towards public–private sector partnerships in ...
Örgütsel çatışma yönetiminde duygusal zekanın etkisi: Konaklama işletmelerinde işgörenlerin algılamaları üzerine bir araştırma
(2010)
Bu çalışmanın amacı konaklama işletmelerinde örgütsel çatışma yönetiminde yöneticilerin duygusal zeka yetenek ve yeterliliklerinin kullanılması ve bunların işgörenler tarafından algılanmasına yönelik değerlendirmelerin ...
Turizm Eğitimi Almış Yeni Mezunların Oryantasyon Programına Yönelik Tutumlarındaki Değişimler
(2007)
Bu çalışmada; Antalya ve Muğla yörelerinde faaliyet gösteren beş yıldızlı konaklama işletmelerinde uygulanan oryantasyon programlarına katılan yeni mezunların, bu programlara yönelik tutumlarındaki değişimler araştırılmıştır. ...
İş tatminine etki eden kimi faktörlerin konaklama işletmeleri açısından incelenmesi
(2009)
Bu çalısmada konaklama isletmelerinde çalısan isgörenlerin tatmin düzeyleri ve is tatminlerini etkileyen bazı faktörlerin farklılasmasının belirlenmesi amaçlanmıstır. İliskisel tarama türünde olan bu arastırmanın deneklerini, ...
Turizm Sektöründe Tüketicilerin Şikayetlerini Bildirme Eğilimleri
(2007)
Tüketici şikayetleri, hizmet üreten işletmeler için önemli bir konudur. Tüketicilerin etkili bir şekilde ele alınması, müşteri sadakatının sağlanması bakımından da anahtar bir role sahiptir. Bununla birlikte, otel ve ...
Türkiye Turizminde Yükselen Destinasyon Olarak İstanbul Şehrinin İmajı
(2006)
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın destekleriyle gerçekleştirilmiş olan bu çalışma, Antalya'yı takiben Türkiye'nin en önemli turizm destinasyon u konumunda olan ve gelecek yıllarda da ülke turizmi içerisindeki bu konumunu ...