Ara
Toplam kayıt 17, listelenen: 1-10
A Content Analysis of Repeaters' Self-Perceptions of Tourist Destinations
(Emerald Group Publishing Ltd, 2006)
The purpose of this paper was to consider the repeaters' perceptions of changes in respect of the overall quality of sample destinations by examining in two categories such as positive (or better) and negative (or worse). ...
Rankings of Tourism and Hospitality Departments: A Case of Turkey
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2007)
Although there has been a long tradition of ranking departments on the basis of research productivity, this phenomenon is relatively new in tourism research. This paper develops a conceptualized ranking scheme of academic ...
Benchmarking national tourism organizations and agencies: Understanding best practice
(Elsevier Sci Ltd, 2007)
The book comprises 13 chapters. The first chapter begins by introducing the concept of benchmarking and its substantial use in tourism. Chapter 2 overviews the current trends towards public–private sector partnerships in ...
Turizm Eğitimi Almış Yeni Mezunların Oryantasyon Programına Yönelik Tutumlarındaki Değişimler
(2007)
Bu çalışmada; Antalya ve Muğla yörelerinde faaliyet gösteren beş yıldızlı konaklama işletmelerinde uygulanan oryantasyon programlarına katılan yeni mezunların, bu programlara yönelik tutumlarındaki değişimler araştırılmıştır. ...
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Akademisyenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Üzerine Bir Arastırma
(2007)
Faaliyet alanı ne olursa olsun, herhangi bir örgütte çalısanların, çalıstıgı örgütün amaç ve hedeflerini benimsemesi ve örgüt içinde varlıgını sürdürmeye yönelik bir arzu hissetmesi süphesiz ki o çalısanın örgüte yönelik ...
Turizmde Ürün Çeşitliliği Yoluyla Ürün Değeri Oluşturma: Türkiye'deki Arz Kaynakları Üzerine Bir İnceleme
(2007)
Turizmde ürün çeşitliliği yoluyla ürün değeri oluşturma, turizm çekim merkezleri arasında rekabetin hızla arttığı bir ortamda başarının anahtarı durumundadır. Günümüz turistlerinin daha fazla değer talep ettikleri bir ...
İş tatminine etki eden kimi faktörlerin konaklama işletmeleri açısından incelenmesi
(2009)
Bu çalısmada konaklama isletmelerinde çalısan isgörenlerin tatmin düzeyleri ve is tatminlerini etkileyen bazı faktörlerin farklılasmasının belirlenmesi amaçlanmıstır. İliskisel tarama türünde olan bu arastırmanın deneklerini, ...
Turizm Sektöründe Tüketicilerin Şikayetlerini Bildirme Eğilimleri
(2007)
Tüketici şikayetleri, hizmet üreten işletmeler için önemli bir konudur. Tüketicilerin etkili bir şekilde ele alınması, müşteri sadakatının sağlanması bakımından da anahtar bir role sahiptir. Bununla birlikte, otel ve ...
Üniversite adaylarının ÖSYS tercihlerinde kullandıkları karar verme stratejileri
(2009)
Bu arastırma kapsamında, ögrencilerin kendileri için önemli bir sınav özelliginde olan ÖSYS tercihini yaparken kullandıkları karar verme stratejilerinin, su anda ögrencisi bulundukları okuldan duydukları tatmin düzeyleri, ...
Türkiye Turizminde Yükselen Destinasyon Olarak İstanbul Şehrinin İmajı
(2006)
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın destekleriyle gerçekleştirilmiş olan bu çalışma, Antalya'yı takiben Türkiye'nin en önemli turizm destinasyon u konumunda olan ve gelecek yıllarda da ülke turizmi içerisindeki bu konumunu ...