Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Comparison of Tourists' and Employees' Evaluations Regarding Services
(2007)
Turistlerin uyruklarına bağlı olarak konaklama işletmelerinin hizmet performansı hakkındaki değerlendirmelerinin farklılık arz edip etmediğini saptamak ve turistler ile hizmet verenlerin değerlendirmelerini karşılaştırmak ...
Uluslararası Ortak Girişimlerde Ortaklar Arası Öğrenme: Bir Örnek Olay Çalışması
(2005)
Bu örnek olay çalışması, bir taraftan uluslararası ortak girişimlerde ortaklar-arası öğrenmede etkili olacağı düşünülen stratejik niyet, elemanların rotasyonu ve ana ortağın ortak girişime aktif katılımı ile ilgili ...
Uluslararası Ortak Girişimlerde Bilgi ve Beceri Edinme: Türkiye'deki Sanayi İşletmeleri Örneği
(2002)
Bu çalışma uluslararası ortak girişimde bilgi ve beceri edinimine etkide bulunan niteliklere ve etmenlere ilişkin bir model ortaya koymaktadır. Model ortak girişimde bilgi ve beceri edinimine etkide bulunan özellikleri ...
Hizmet Kalitesi Çerçevesinde Çalışanların Rolüne ve Yeterliliklerine İlişkin Karşılaştırmalı Bir İnceleme
(2006)
Hizmet işletmelerinin başarılı olmasında ve üstün performans göstermesinde hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve buna bağlı olarak müşteri memnuniyetinin sağlanması oldukça önemlidir. Hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini ...