Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Tüketicilerin "Perakendeci Markalı" Ürünleri Satın Alma Kararlarını Etkileyen Faktörler: Muğla İl Merkezi'nde Bir Araştırma
(2007)
Eskiden perakendeciliğin işlevleri ile günümüzde perakendeciliğin işlevleri arasında farklar bulunmaktadır. Modern Perakendeciliğin gelişmesinde birçok önemli unsur yer almakta ve bunların başında tüketici zevk ve ...
Konaklama İşletmelerinde Uygulanan Performans Değerleme Sistemleri ve Uygulama Alanları (Muğla İli Örneği)
(2006)
Bu makalenin amacı, konaklama işletmelerinde uygulanan performans değerleme çalışmalarının ne derecede etkin olduğunun tespit edilmesidir. Bu amaçla Muğla iline bağlı turistik kentler olan Bodrum, Marmaris ve Fethiye’deki ...