Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri ile Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
(2018)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünme ile bireysel yenilikçilik durumları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Amaç doğrultusunda araştırma ilişkisel tarama modelinde gerçekleştirilmiştir. ...
Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle İncelenmesi
(2018)
Bu çalışmanın amacı, yapılandırılmış ve yapılandırılmamış oyun temelli eğitim programının okul öncesi eğitime devam etmekte olan beş yaş grubu çocukların problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesidir. Araştırmanın ...
İlköğretimde Mesleki Çalışma (Seminer) Dönemi Uygulamaları
(2018)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin seminer dönemi mesleki çalışmalara yönelik görüşlerini belirlemektir. Nitel yaklaşımla gerçekleştirilen araştırmaya Eskişehir ilinin Tepebaşı ilçesindeki ...
Köyde Öğretmen Olmak: Birleştirilmiş Sınıf
(2015)
Köyde nüfusun az olması nedeniyle köy okullarında farklı sınıf düzeylerindeki öğrencilerin bir derslikte toplanarak tek bir öğretmen tarafından eğitim öğretim faaliyetinin gerçekleştirilmesi sürecine birleştirilmiş sınıf ...
İletişim becerileri ve kişilerarası problem çözme becerilerinin sosyal yetkinliğe etkisi
(2013)
Bu çalışmanın amacı, sosyal yetkinlik, iletişim becerileri ve kişilerarası problem çözme becerileri arasındaki ilişkilerin ve iletişim becerileri ve kişilerarası problem çözme becerilerinin sosyal yetkinliği yordamaki ...
Mathematics in Pre-School Education Program in Turkey: Planning and Implementation
(Pamukkale Univ, 2017)
This study was conducted to examine the planning and implementation status of mathematics education in the program by teachers working in pre-school institutions. The target population of the research was composed of ...