Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Geri Bildirimin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Yazma Becerilerine Etkisi
(Türk Eğitim Derneği, 2020)
Bu araştırmada geri bildirimin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerin akıcı yazma becerilerine etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubu, Ankara ili Yenimahalle ilçesinde bulunan bir devlet ilkokulunun ...
Nitel Bir Araştırma: Uygulamalı Çocuk Edebiyatı Ders Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
(2020)
Bu çalışmanın amacı uygulamalı çocuk edebiyatı ders etkinliklerinin etkililiğini ortaya koymaktır. Nitel araştırma yaklaşımına göre tasarlanan bu araştırmada doküman incelemesi ve fenomenoloji yöntemleri kullanılmıştır. ...
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği KonusundakiGörüşleri ve Geleceğe Yönelik Beklentileri
(DERGIPARK, 2021)
Bu çalışmanın amacı, sınıf öğretmenliği son sınıfta okuyan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleği konusundaki düşüncelerini, öğretmenlik mesleğini tercih etme sebeplerini, öğretmenlik mesleğine yönelik beklentilerini ve ...
Mathematics in Pre-School Education Program in Turkey: Planning and Implementation
(Pamukkale Univ, 2017)
This study was conducted to examine the planning and implementation status of mathematics education in the program by teachers working in pre-school institutions. The target population of the research was composed of ...
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Derste Teknoloji Kullanımına Yönelik Eğilimleri
(Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 2021)
Bu çalışma, fen bilimleri öğretmeni adaylarının derste teknoloji kullanımınayönelik eğilimlerini ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Araştırma, karma yöntemdesenlerinden yakınsak karma desen ile yürütülmüştür. Nicel verilerin ...
Çevrimiçi Ortamda Yürütülen Senaryo Temelli Öğrenme Etkinliklerinin Türkçe Öğretimi Özyeterliğe, Akademik Güdülenmeye ve Başarıya Etkisi
(Mehmet KURUDAYIOĞLU, 2022)
Bu araştırmada çevrimiçi ortamda yürütülen senaryo temelli öğrenme etkinliklerinin sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe öğretimine yönelik özyeterlikleri, akademik güdülenmeleri ve Türkçe öğretimi dersi başarı düzeyleri ...
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin “Üçgen, Kare ve Dikdörtgen” Kavramlarına İlişkin Metaforları
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Metaforlar, matematiksel olmayan fikirleri kullanarak matematiksel kavramlara ilişkin yeni anlamlargeliştirmesine yardımcı olmakla birlikte geçmişe ait yaşantıları, bugünkü fikirleri ve geleceğe ilişkin umutlarıyansıtmaktadır. ...