Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers' Creative Writing Skills
(Kamla-Raj Enterprises, 2015)
The purpose of the current paper is to investigate the effect of the digital storytelling method on students' creative writing skills. In this paper, experimental and control groups were randomly assigned and a pretest-posttest ...
İlköğretim Türkçe Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi (Konya ve Muğla Örneklerinin Karşılaştırılması)
(2004)
İlköğretim, çocuğun eğitiminde önemli bir yer tutar. Eğitim ve öğretim ilk defa plânlı, programlı olarak ilköğretim okullarında verilir. Çocuk okuma yazmayı ilköğretim okulunda öğrenir. Öğrenme her şeyden önce psiko-sosyal ...
Öğrencilerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleriyle Kullandıkları Öğrenme Strateji ve Öğrenme Stillerinin Karşılaştırılması
(2008)
Bu araştırmanın genel amacı öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefesi ile kullanıldıkları öğrenme strateji ve sahip oldukları öğrenme stillerinin karşılaştırmasını irdelemektir. Bu araştırmanın çalışma grubu 2005–2006 ...
Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Entelektüel Şizofrenizm
(2008)
Bu çalışma demokrasi ve eğitim kavramlarını öğretme-öğrenme süreci kapsamında tartışmayı ve aralarındaki ilişkiyi farklı degişkenler açısından incelemeyi amaçlamaktadır. Bu çalışmada demokrasi, diyalojik demokrasi, demokratik ...
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Harita Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
(2007)
Harita okuryazarlığı geleneksel anlamda dünya ile ilişki kurmamızı sağlayan okuryazarlığın ötesinde; durumsal anlamda mantıksal çıkarımlarda bulunarak bireyin zihinsel şemalarını yapılandırması ile evrensel ve toplumsal ...
Beyin temelli öğrenmenin farklı öğrenme stillerindeki öğrencilerin akademik başarılarına etkisi
(2010)
Bu çalışmanın amacı Beyin temelli öğrenmenin (BTÖ) farklı öğrenme stillerindeki öğrencilerin akademik başarılarına etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler ...