Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
(Anemon Muş Alparslan Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren LC Waikiki ve DeFacto markalarını kullanan tüketicilerin marka tercihlerinde pozitif ve negatif ağızdan ağıza pazarlama faaliyetlerinin etkisini araştırmaktır. ...
SUBJECTIVE ASSESSMENTS OF MULTIPLE INTELLIGENCES AMONG BOSNIAN AND TURKISH STUDENTS
(Scientia Socialis, 2015)
General intelligence is a good predictor of academic achievement. However, according to Howard Gardner, there are several types of intelligence. They have to be considered in the educational context because education ...
ALTERNATİF TURİZM KAPSAMINDA AROMATİK TURİZM VE GELİŞİMİ
(Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmada, aromatik bitkilerden yararlanılarak otantik yaşamlara ve doğal ürünlere karşı olan ilginin artış göstermesiyle yeni belirginleşmeye başlayan ve literatürde herhangi bir kavramsal açıklaması bulunmayan aromatik ...