Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Örgütsel çatışma yönetiminde duygusal zekanın etkisi: Konaklama işletmelerinde işgörenlerin algılamaları üzerine bir araştırma
(2010)
Bu çalışmanın amacı konaklama işletmelerinde örgütsel çatışma yönetiminde yöneticilerin duygusal zeka yetenek ve yeterliliklerinin kullanılması ve bunların işgörenler tarafından algılanmasına yönelik değerlendirmelerin ...
Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve bankacılık sektöründe bir uygulama
(2010)
Hizmet sektörü içinde önemli bir yeri olan banka isletmeleri, her geçen gün sayılarını artırmaktadır. Bu artıs doğrultusunda, banka isletmeleri arasındaki rekabet önemli boyutlara ulasmıstır. Yasanan bu rekabet ortamından ...
Turizm Faaliyetlerine Uzak Yerleşimlerde Turizmin Yerel Halkın Mutluluğu Üzerindeki Etkileri
(2019)
Mutluluk, bireylerin hayattaki temel beklentilerinden birisi olmasının ötesinde, kamusal politikaların ve akademik çalışmaların temel konularından birisini oluşturmaktadır. Diğer pek çok iktisadi faaliyette olduğu gibi ...
Uzun İnce Bir Yoldayım, Sürüyorum Gündüz Gece: Tur Şoförlerinin Çalışma Pratikleri
(2018)
Yönetimci bakış, turizm sektöründe çalışmayı insan kaynakları yönetim pratikleri altında ağırlama alt sektörlerinde incelemektedir. Taşıma alt sektöründe çalışma ihmal edilen bir alandır. Ayrıca, genellikle birçok araştırma, ...