Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yazarlığa İlişkin Öğrenci Tutum ve İnançlar Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(İnönü Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı Cheung, Stupple ve Elander (2017) tarafından geliştirilen Yazarlığa İlişkin Öğrenci Tutum ve İnançlar Ölçeğinin Türkçe versiyonun geçerlik ve güvenirlik analizini yapmaktır. Ölçeğin uyarlama çalışması ...
Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi
(2016)
Bu araştırmanın amacı, lise düzeyindeki öğrencilerin sosyal kaygı düzeyleri ve sosyal ağ siteleri kullanımları ile problemli akıllı telefon kullanımları arasındaki ilişkilerinin incelenmesidir. Araştırmanın çalışma grubunu ...
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması
(DERGIPARK AKAD, 2021)
Çalışmanın amacı bilişsel davranışçı yaklaşımı temel alan grup psikoeğitiminin üniversite öğrencilerindeki belirsizliğe tahammülsüzlüğe etkisinin incelenmesidir. Çalışmada Deneysel desenlerden “Öntest-Sontest-İzme Testi ...
Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği
(2016)
Bu çalışmada lise öğrencilerinin sosyal ağ sitelerini (SAS) kullanımının psikolojik iyi oluş, mutluluk ve yaşam doyumunu yordayıp yordamadığı amaçlanmıştır. SAS’ların kullanımını belirlemek için öğrencilere “Facebook” ve ...