Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının fen okuryazarlığının durumu
(Ekip Buro Makineleri A.S., 2010)
Bu araştırma, Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim
Dalı’nda öğrenim gören öğrencilerin (n:186) fen ve teknoloji okuryazarlığı düzeyinin belirlenmesini konu
almaktadır. ...
Akım geçiren basit bir elektrik devresinde neler olduğu konusunda öğrenci görüşleri
(Ekip Buro Makineleri A.S., 2010)
Bu çalışma, ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin yeni fen ve teknoloji programı çerçevesinde,
iletken tel, bir ampul ve bir pil ile kurulan “Basit bir elektrik devresinde neler oluyor?” sorusuna cevap
aramak için ...
Chemical Composition of Four Wild Edible Mushroom Species Collected From Southwest Anatolia
(Gazi Univ, 2010)
Four different species of wild edible mushrooms (Armillaria mellea, Infundibulicybe geotropa, Meripilus giganteus and Sparassis crispa) representing four different families (Physalacriaceae, Tricholomataceae, Meripilaceae ...
Coğrafya programının (2005) kavramsal yapısı
(2010)
Bir belge ve içerik analizi özelliği taşıyan bu çalışmanın amacı, Coğrafya öğretim programının kavramsal yapısının belirlenmesidir. Ortaya çıkacak tablodaki kavramlardan çarpıcı olan birkaçının incelenmesi ve sonuçların ...
Okullarda akran temelli programların uygulanma süreci
(2010)
Bu çalışmanın amacı, okullarda akran temelli programların uygulama sürecini tanıtmaktır. Akran temelli programlar, akran yardımcılığı ya da akran danışmanlığı adı ile de anılabilmektedir. Bu programlar, belli bir konuda ...
Kültürel Coğrafyası bakımından Muğla ve çevre polyelerde yayla anlayışı
(2010)
Bu çalışmada başta Muğla polyesi olmak üzere yakın çevresindeki Ula, Yeşilyurt, Yerkesik, ve Yenice polyelerinde yer alan yayla yerleşmeleri kültürel coğrafya prensipleri çerçevesinde incelenmiştir. Muğla ve çevresi üzerinde ...
Perceptions of scientists: A comparative study of fifth graders and fourth year student teachers
(2010)
Bu çalışma ilköğretim beşinci sınıf (n=65) ve üniversite son sınıf öğretmen adaylarının (n=48) bilim insanı algılarını karşılaştırmaktadır. İlk olarak katılımcılara açık uçlu yedi sorudan oluşan bir form dağıtılmış ve ...
Beyin temelli öğrenmenin farklı öğrenme stillerindeki öğrencilerin akademik başarılarına etkisi
(2010)
Bu çalışmanın amacı Beyin temelli öğrenmenin (BTÖ) farklı öğrenme stillerindeki öğrencilerin akademik başarılarına etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler ...