Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Student teachers' attitudes concerning understanding the nature of science in Turkey
(Oceania Comparative & Int Education Soc, 2006)
Nature of science is defined as one of the directions of scientific literacy. The main aim of this study was to investigate both secondary school social and science branch post-graduate (non-thesis master) teacher candidates ...
The Effects of Differences in the Configurations of Knowledge Maps (k-map)
(Ani Yayincilik, 2008)
Problem Statement: In this study, the effects of a knowledge map (k-map) are enhanced by combining Gestalt's similarity and proximity principles with different link structures on the levels of knowledge acquisition and ...
Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları
(2006)
Problem Durumu: Araştırma ile ilgili yapılan çalışmalardan bazıları incelendiğinde, genç öğretmen adayları daha tecrübeli olan öğretmenlere göre kendi konu alanlarında daha çok teknoloji kullanmaktadır. Ayrıca, tecrübeli ...
Fen-Matematik ve Sosyal Alan Öğretmenlerinin Bilimin Doğasını Anlamaya Yönelik Tutumları
(2007)
Öğretmenlerin kişisel bilinç, tutum ve anlayışları ile akademik geçmişleri fen ve sosyal bilimlerin öğretimine yönelik yaklaşımlarını etkileyebilmektedir. Öğretmenlerin bilimsel süreçlerin farkında olmasını sağlamak, fen ...
Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri
(2005)
Araştırma, öğretmen adaylarının arkadaşlarını, okul uygulama öğretmenlerini, kendilerini ve fakülte öğretim elemanlarını öğretmenlik yeterlikleri açısından değerlendirmeleri üzerine odaklanmıştır. Ölçme aracı olarak YÖK'ün ...
Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi
(2003)
Bu çalışmanın amacı, mikroöğretim uygulaması yapan öğretmen adaylarının sınıfta ders vermeye ilişkin görüşlerinde mikroöğretim öncesi ve sonrası farklılık olup olmadığının incelenmesidir. Bu çalışma Muğla Üniversitesi Beden ...
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Üzerine Görüşleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği)
(2014)
Bu araştırmada, sınıf öğretmenliği adaylarının son okul uygulaması dersi olan "Öğretmenlik Uygulaması II" dersi üzerine görüş ve değerlendirmelerini tespit etmek amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda öğretmen adaylarının, ...
Analyzing pre-service teachers' skill-level on summarizing informative texts
(Elsevier Science Bv, 2015)
Since learners who can summarize a text learn informative texts better and also they can remember them, this skill should be taught in schools. In this process, teachers have a great responsibility. For this reason, in ...