Konu "Otelcilik, Konaklama, Spor ve Turizm" için Turizm İşletmeciliği Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Turizm Sektöründe Tüketicilerin Şikayetlerini Bildirme Eğilimleri
(2007)Tüketici şikayetleri, hizmet üreten işletmeler için önemli bir konudur. Tüketicilerin etkili bir şekilde ele alınması, müşteri sadakatının sağlanması bakımından da anahtar bir role sahiptir. Bununla birlikte, otel ve ... -
Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi
(2018)Bu çalışmanın amacı tüketicilerin yiyecek deneyiminin memnuniyet ve davranışsal niyetleri üzerindeki etkisini incelemektir. İstanbul’da faaliyet gösteren lüks restoranlarda yiyecek deneyimi yaşamış bireylerden 395 anket ...