Bölüm "MÜ, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü" TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 29, listelenen: 21-29
-
Pre-Service Science Teachers’ Awareness of Technological Terms
(2017)Purpose: To accomplish the goals of science education, it is essential that science teachers have technological literacy. Thus, we need to determine the awareness of pre-service science teachers expected to possess a basic ... -
Proje yarışmasının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine olan tutumlarına etkisi ve öğretmen görüşleri
(2009)Bu çalışmada Ege Bölgesi pilot illerinde ( İzmir, Manisa, Muğla ) “İlköğretim (6., 7. ve 8. sınıf) Matematik ve Fen Bilimleri Proje Yarışması”na Fen Bilimleri alanından katılan öğrencilerin Fen ve Teknoloji dersine ilişkin ... -
Sıcaklık kavramının ölçümü üzerinden sorgulanması: Karşılaştırmalı bir araştırma
(Ankara University, 2018)This paper defines temperature, unconnected from heat concept and without delving into the molecular level, from the starting point of how it can be measured. This is because temperature is a property of matter that depends ... -
Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stilleri ile bazı değişkenler arasındaki ilişkinin araştırılması
(2011)Tarama modelinde yürütülen bu betimsel çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerini belirlemek; bu öğrenme stilleri ile öğretim türü, cinsiyet, sınıf düzeyi, yaş ve öğrenme şekli arasındaki ilişkiyi ... -
Temel ölçme bilgi ve becerilerinin etkinlik temelli öğretimine yönelik bir çalışma
(2012)Ölçme becerisi, sorgulama temelli bilim eğitimi derslerinde başarının sağlanabilmesi için gerekli ön koşullardan biri olmasına rağmen, okullarda bu becerinin gelişimine yeterince önem verilmemektedir. Bu durumun, öğretmenlerin ... -
Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Motivasyon ve Akademik Başarıları Üzerine Etkisi
(2018)Bu araştırmada, biyoloji laboratuvar uygulamalarında fotosentez ve bitkilerde solunum konusunun üstkavramsal öğretim etkinlikleri ile yürütülmesinin Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık, biyoloji öğrenmeye ... -
Webquest Destekli İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarısı ve Hatırda Tutma Düzeylerine Etkisi
(2018)Dünyadaki hızlı ve sürekli olan bilgi ve teknoloji gelişimi insanlığın bilgi ve becerilerinin değişmesine sebep olmuştur. Bu değişimin önemli faktörlerinden biride bilişim teknolojilerindeki ve internetteki gelişimdir. ... -
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Matematik Temel Becerileri’ne İlişkin Görüşleri Üzerindeki Etkisi
(2018)Bu araştırmanın temel amacı, ilköğretim matematik öğretmen adaylarının yaratıcı drama yönteminin kullanıldığı öğrenme ortamlarında matematik temel becerilerini ne derecede kazandıklarını ve süreçle ilgili görüşlerini ... -
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere “Sert-Yumuşak” Maddelerin Öğretimi için Öğretim Materyallerinin Seçim Süreci
(2018)Bu çalışmada ortaokul özel alt sınıfta öğrenim gören zihinsel yetersizliğe sahip öğrencilere bazı maddelerin “Sert-Yumuşak” özelliklerinin öğretimi için hazırlanan materyaller ve bu materyallerin seçimini etkileyen unsurlar ...