Bölüm "MÜ, Fethiye İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü" İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
E-Ticaret İşletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
(2012)İnternet teknolojilerinin hızlı gelişimi ve dünya çapında yaygınlığı ile ön plana çıkan e-ticaret, hem işletmelere hem de tüketicilere sağladığı yararlar nedeniyle daha fazla tercih edilir hale gelmektedir. Yeni ekonomi ... -
Toplumsal paradigmadaki değişimler bağlamında tüketim diyalektiğine bakış
(2012)Bu çalışmanın amacı, toplumsal paradigmalardaki değişimler ışığında tüketim ol¬gusunu diyalektik bir mercek altında incelemektir. Diyalektik çözümlemeye olan ihtiyaç tüketim olgusunun çok boyutlu ve karmaşık yapısından ...