Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTaylı, Aslı
dc.date.accessioned2020-11-20T17:32:45Z
dc.date.available2020-11-20T17:32:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1302-5600
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TVRBMU5qZzVPUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7812
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, okullarda akran temelli programların uygulama sürecini tanıtmaktır. Akran temelli programlar, akran yardımcılığı ya da akran danışmanlığı adı ile de anılabilmektedir. Bu programlar, belli bir konuda eğitim almış öğrencilerin yine kendi arkadaşlarına bilgi ve destek vermesini hedefler. Bu programlar akrandan akrana yardım hizmetini gerektirir. Makalede öncelikle, akran yardımcılığı programları hakkında kısaca bilgi verilmiş, ardından programların uygulama süreci ayrıntılı olarak ele alınmıştır. Son olarak, akran yardımcılığı programlarında, eğitim veren danışmanların ve akran yardımcılığı hizmeti verecek olan öğrencilerin uyması gereken etik kurallar ele alınmıştır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to introduce the processes of peer based intervention programs. Peer -based programs in schools, might be named as a peer helping or peer counseling. These programs are required specifically trained students, who gave knowledge and support. Firstly peer - based intervention programs are introduced, discussed. and than, the programs and practices processes are discussed in details. Finally, the ethic rules and principles are discussed.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAkran yardımcılığıen_US
dc.titleOkullarda akran temelli programların uygulanma sürecien_US
dc.item-title.alternativeThe processes of peer based intervention programs in schoolsen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorTaylı, Aslı
dc.identifier.volume39en_US
dc.identifier.issue186en_US
dc.identifier.startpage8en_US
dc.identifier.endpage26en_US
dc.relation.journalMilli Eğitimen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster