Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAlım, Mete
dc.contributor.authorGirgin, Mustafa
dc.date.accessioned2020-11-20T17:33:29Z
dc.date.available2020-11-20T17:33:29Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1302-7956
dc.identifier.issn2717-834X
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TVRFME9EVTVPUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7935
dc.description.abstractCoğrafya Dersi Öğretim Programı (2005), coğrafya dersinin içerik ve uygulanmasında, köklü değişiklikler yapmıştır. Programda, Coğrafya öğretmenlerinden bazı öğretim materyalleri geliştirip, kullanmaları da beklenmektedir. Bu bağlamda hazırlanabilecek materyallerden biri, bu çalışmaya da konu olan, renklendirme yöntemi kullanılmış ve mukavvadan yapılmış kabartma haritalardır. Bu çalışmada, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı dersinde tasarlanıp geliştirilen, materyallerden biri olan, kabartma haritaların, yapım aşamaları ayrıntılı bir şekilde ortaya konarak, örnekler verilmiştir. Çalışmanın, kabartma haritaların yapılışı hakkında bilgi vermesi açısından önemli olduğu; etkinlik temelli öğretim kapsamında değerlendirilebileceği ve coğrafya öğretmenlerine kendi materyallerini hazırlamalarını tavsiye eden, Coğrafya Dersi Öğretim Programı’nı da desteklediği düşünülmektedir.en_US
dc.description.abstractGeography curriculum (2005) has made fundamental changes in content and implementation of geography course. In the program, geography teachers are also expected to develop some teaching materials and use them. In this context, one of the materials which can be prepared is relief maps made up of cardboard and that are the subjects of this study in which coloring method was used. In this study, construction phases of the relief maps which are among the materials developed in Instructional Technologies and Material Design Course presented in detail and examples are given. It is considered that the study is important as it gives information about the construction of relief maps; it can be evaluated within the scope of activity based education and support Geography Curriculum that suggesting geography teachers to prepare their own materials.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCoğrafyaen_US
dc.titleCoğrafya dersleri için kabartma harita yapımıen_US
dc.item-title.alternativeRelief Map design for geography coursesen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempAtatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Erzurum, Türkiye; Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Muğla, Türkiyeen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue25en_US
dc.identifier.startpage185en_US
dc.identifier.endpage193en_US
dc.relation.journalDoğu Coğrafya Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster