Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorFırat, Aytekin
dc.contributor.authorAzmak, Eda
dc.date.accessioned2020-11-20T17:33:33Z
dc.date.available2020-11-20T17:33:33Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1305-4716
dc.identifier.issn1309-9132
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TnpVeU9USXk
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7943
dc.description.abstractFirmalar gerek ürün özellikleri, gerekse diğer pazarlama faktörleri ile rakiplerinden farklarını ortaya koyarak pazarda etkin olamaya çalışırlar. Dolayısıyla, rakiplerinin hareketlerinden daha az etkilenirler ve büyük yatırımlara girişebilirler. Bu da uzun dönem karlılıklarını arttırır. Günümüzde firmalar müşteri sadakatini geliştirip, müşterilerini kendilerine bağlı hale getirmek için birçok uygulamalar başlatmışlardır. Beyaz eşya ürünlerindeki birçok alternatif, tüketicilerin karar sürecini etkilemektedir. Bu sektördeki firmalar, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına daha iyi cevap vermek ve onları markalarına bağlı hale getirmek için uygun stratejiler gerekmektedir.en_US
dc.description.abstractFirms try to dominate the market by differentiating themselves from the others through not only properties of their products but also other marketing factors. Therefore, they are less influenced by their rivals' moves and they may engage in major investments, which increase their profitability in the long term. Recently, firms have initiated efforts to improve brand loyalty and make their consumers loyal to them. Various alternatives in the white goods influence the decision making process of customers. Competitive firms have to develop appropriate strategies in order to better respond the needs and demands of their customers and make them loyal to their brands.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleSatınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığıen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
dc.contributor.institutionauthorFırat, Aytekin
dc.contributor.institutionauthorAzmak, Eda
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue13en_US
dc.identifier.startpage251en_US
dc.identifier.endpage264en_US
dc.relation.journalKaramanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster