Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkpolat, Oğuz
dc.date.accessioned2020-11-20T17:34:20Z
dc.date.available2020-11-20T17:34:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1309-1581
dc.identifier.issn1309-1581
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TWpNeU5qSXlNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/8050
dc.description.abstractGeçen endüstrileşme çağı boyunca yoğun araştırma, geliştirme ve üretim pratiğiyle oluşan bilgi birikimi sonucu ulaşılan ve hızlı değişimlerin karakterize ettiği bugünün endüstriyel, teknolojik ve bilimsel kültürünün anlaşılması ve bireyle entegrasyonu, bu bireylerin her alanda özellikle de teknolojinin üretilmesi, yenilenmesi ve ancak böylelikle gerçekleştirilebilen standart ürün ve hizmetlerinin üretiminde ve tüketiminde optimum yararlı davranabilmesi için, derinlemesine düşünebilme ve kavrayabilme yeteneklerinin geliştirilmesi alacakları eğitimlerinin amacı olmalıdır. Bu bağlamda teknoloji hakkında daha derin ve geniş fikir sahibi olabilmek, belki de bir varlık olarak onun üzerinde durmak, onun kökenine, evrimine ve işleyişine dair bir bilgiler örgüsüne, daha da ilerisi yapısal bir teorisine ulaşmak için çabalamak çok fazla üzerinde durulan bir konu değildir. Teknolojinin nasıl geliştiğini anlamanın en iyi yollarından biri olarak onun yaşamında kalabildiği yegane yer olan ekonomi kapsamında incelenmesi iyi bir bakış açısı olabilir.. Bu önermeler; bütün teknolojiler onu meydana getiren bileşenlerinin yani parçaların kombinasyonudur; bu parçaların kendileri de birer teknolojidir; bütün teknolojiler belirli bir amaç için olgulardan yararlanır ve teknolojinin özünde doğanın bir programlaması yataren_US
dc.description.abstractThe purpose of the education for today’s individuals should be improve their ability of thinking and comprehensing in-depth for understanding of today’s industrial, technological and scientific cultures being formed by intensive research, development and production practice throughout the course of the last decade of industrilization,and their integration to them so that they could be optimally useful in both the producing and the consuming of standardized today’s products and services especially during reproduction and regeneration of these technologies. In this context, being deeper and broader about technology, standing on it as an entity, knowing on its origin, evaluation and function and struggling to reach a more structural theory is not a matter of much concern.. As for one of the best ways to understand how to develop the technology it could be a good point of view that it is exemined within the economy to could be living in only place for its life.. These are: all the technologies are the combinations of their componenets those to be their parts, these pieces are temselves technolgies too, all technoligies use the phenomens for a specific purposes and they are a programming of the nature inherintlyen_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleTeknolojinin Mekanik, Metabolik ve İnsancıl Yapısıen_US
dc.item-title.alternativeMechanic, Methabolic and Humanistic Structure of Technologyen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempMuğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü,en_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue28en_US
dc.identifier.startpage45en_US
dc.identifier.endpage54en_US
dc.relation.journalAJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster