Yazar "Kozak, Metin" için listeleme
-
Towards a Mekong Tourism Brand
Semone, Peter; Kozak, Metin (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2012)In early 2008, the Bangkok-based Mekong Tourism Office (MTO) led a noteworthy regional tourism brand development exercise, the objective of which was to create a more recognizable identity for the Greater Mekong Subregion's ... -
Turizm İşletmelerinde Doğrudan Pazarlama Çabaları Kapsamında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı
Sarı, Yaşar; Kozak, Metin (2005)Araştırma ve gözlem sonuçları, bilgi teknolojilerinin1, özellikle de Internet'in, yakın bir gelecekte daha yaygın biçimde kullanılarak, turizm ve seyahat pazarlamasında daha etkin bir rol oynayacağını göstermektedir. Bu ... -
Turizm Pazarlamasına İnternetin Etkisi: Destinasyon Web siteleri İçin Bir Model Önerisi
Sarı, Yaşar; Kozak, Metin (2005)Turizm bölgeleri, turizm hareketlerinin en önemli odak noktalarından birisi konumundadır. Kişilerin geçici yer değiştirmelerinin temel hedefi, çoğu zaman belirli bir turizm bölgesini ziyaret etmektir. Söz konusu bölgeler, ... -
Turizm Sektöründe Tüketicilerin Şikayetlerini Bildirme Eğilimleri
Kozak, Metin (2007)Tüketici şikayetleri, hizmet üreten işletmeler için önemli bir konudur. Tüketicilerin etkili bir şekilde ele alınması, müşteri sadakatının sağlanması bakımından da anahtar bir role sahiptir. Bununla birlikte, otel ve ... -
Turizmde tüketici davranışları modelini oluşturan aşamalar arasındaki ilişki
Şen, Şirvan Demir; Kozak, Metin (2011)Çalışmanın temel amacı, tüketici davranışları modelini oluşturan aşamalar arasındaki ilişkiyi analiz etmektir. Tüketici satın alma sürecinde yer alan motivasyon faktörleri, itici ve çekici faktörler olarak dışsal değişkenleri ... -
Turizmde Ürün Çeşitliliği Yoluyla Ürün Değeri Oluşturma: Türkiye'deki Arz Kaynakları Üzerine Bir İnceleme
Duman, Teoman; Kozak, Metin; Uysal, Muzaffer S. (2007)Turizmde ürün çeşitliliği yoluyla ürün değeri oluşturma, turizm çekim merkezleri arasında rekabetin hızla arttığı bir ortamda başarının anahtarı durumundadır. Günümüz turistlerinin daha fazla değer talep ettikleri bir ... -
Turkish Host Gaze at Russian Tourists: a Cultural Perspective
Reisinger, Yvette; Kozak, Metin; Visser, Esme (Cabi Publishing-C A B Int, 2013)This chapter examines Turkish hoteliers' gaze at Russian tourists visiting the south coast of Turkey. The gaze of the owners, managers and employees of all-inclusive resorts and hotels in the holiday districts of Antalya ... -
The Turkish Tourism Product: Differentiation and Competitiveness
Duman, Teoman; Kozak, Metin (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2010)This paper analyzed tourism resources in Turkish cities. As part of research methodology, a content analysis of official tourism web sites of Turkish cities was conducted. Further, tourism officials in Turkish cities were ... -
Türkiye Turizminin Akdeniz Ülkeleri ile Rekabet Gücü Açısından Karşılaştırılması
Bahar, Ozan; Kozak, Metin (2005)Günümüzde; uygun turizm potansiyele sahip birçok ülkenin ekonomik büyüme-kalkınmaları için gerekli olan döviz girdisini sağlamak, istihdam olanaklarını, pazar payını ve ulusal gelirini arttırmak amacıyla uluslararası turizm ... -
Üniversite adaylarının ÖSYS tercihlerinde kullandıkları karar verme stratejileri
Kozak, Metin; Coşar, Yeşim (2009)Bu arastırma kapsamında, ögrencilerin kendileri için önemli bir sınav özelliginde olan ÖSYS tercihini yaparken kullandıkları karar verme stratejilerinin, su anda ögrencisi bulundukları okuldan duydukları tatmin düzeyleri, ... -
Web-based National Tourism Promotion in the Mediterranean Area
Kozak, Metin; Bigne, Enrique; Andreu, Luisa (Emerald Group Publishing Ltd, 2005)The purpose of this study is to analyze the promotion of the Mediterranean areas over the Internet. To meet this objective, the tourism board of each country is identified and Website indicators based on the assessment of ... -
Who influences aspects of family decision making?
Kozak, Metin; Karadag, Levent (Emerald Group Publishing Ltd, 2012)Purpose - The purpose of this study is to learn about data structures in relation to decisions about family travel being influenced by sellers (i.e. agents), spouses/partners, spouse, kids and friends/relatives (i.e. ... -
Yeni tüketim mekânları olarak havalimanı terminalleri
Elgün, Aslı; Babacan, Eylin; Kozak, Metin; Babat, Duygu (2013)Sanayi sonrası toplumsal değişimden etkilenen havalimanları, içinde bulundukları ülke veya kentin yerel özelliklerinden öte küresel tüketim kültürünün özelliklerini taşımaktadır. Buna paralel olarak bu alanlar gerçekle ...