Yazar "Şeker, Hasan" için listeleme
-
Bloom’un taksonomisinden, bilişsel süreç boyutlarının sınıflandırmasına doğru revize edilen taksonomi üzerine
Şeker, Hasan (2010)Bloom taksonomisi ile ilgili hem ülkemizde hem de dünyanın birçok yerinde çok sayıda araştırma yapılmış ve yapıla gelmektedir. Krathwhol ve arkadaşlarınca revize edilen taksonomiyle, bilişsel süreçler yine altı ana kategoriden ... -
Fen-Matematik ve Sosyal Alan Öğretmenlerinin Bilimin Doğasını Anlamaya Yönelik Tutumları
Öğretmenlerin kişisel bilinç, tutum ve anlayışları ile akademik geçmişleri fen ve sosyal bilimlerin öğretimine yönelik yaklaşımlarını etkileyebilmektedir. Öğretmenlerin bilimsel süreçlerin farkında olmasını sağlamak, fen ... -
Öğretmen Adaylarının Ekstra Program Etkinliklerine Katılımları ve Mesleki Karakterlerine Yansımaları (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği)
Altan, Bilge Aslan; Şeker, Hasan (2017)Öğretmen adaylarının gelecek nesillere aktaracağı bilgiler kadar kendilerini çok yönlü geliştirmeleri de oldukça önemlidir. Ekstra program etkinlikleri ile zenginleştirilmiş öğretmen eğitimi süreci, hem öğretmen adaylarının ... -
Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri
Şeker, Hasan; Deniz, Sabahattin; Görgen, İzzet (2005)Araştırma, öğretmen adaylarının arkadaşlarını, okul uygulama öğretmenlerini, kendilerini ve fakülte öğretim elemanlarını öğretmenlik yeterlikleri açısından değerlendirmeleri üzerine odaklanmıştır. Ölçme aracı olarak YÖK'ün ... -
Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları
Deniz, Sabahattin; Görgen, İzzet; Şeker, Hasan (2006)Problem Durumu: Araştırma ile ilgili yapılan çalışmalardan bazıları incelendiğinde, genç öğretmen adayları daha tecrübeli olan öğretmenlere göre kendi konu alanlarında daha çok teknoloji kullanmaktadır. Ayrıca, tecrübeli ... -
Uluslararası Öğrencilerin Dil Yeterlikleri ve Sınıf Öğrenme Çevresine Yönelik Algıları
Şeker, Hasan (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2020)Bu çalışmada, uluslararası programlara katılan öğrencilerin sınıf atmosferi algılarının ve sınıf içi etkileşimlerinin neler olduğunun betimlenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaçla çalışmada, Türkçe dil yeterlik düzeyleri farklı ... -
Vermunt’un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Şeker, Hasan (2013)Vermunt’un Öğrenme Stili Modeli bilişsel süreç stratejileri, düzenleme stratejileri, öğrencinin öğrenme deneyimleri ve öğrenme yönelimleri gibi çok yönlü bütünleşmiş bir yapıdan oluşmaktadır. Vermont’un Öğrenme Stilleri ...