Yazar "Coşkun, Mustafa Volkan" için listeleme
-
3. ve 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Söz Dizimi
Ders kitabı, programda yer alan hedeflere yönelik konuların işlendiği; öğrencilere bilgi ve becerilerin kazandırılmasını amaçlayan temel kaynaklardan biridir. Türkçe ders kitaplarında yer alan metinler; öğrencide estetik ... -
Anlamdan Terime Cümle Tahlili
Türkçe eğitiminde kazandırılması gereken ana beceriler; anlama ve anlatmaya dayalı olan dinleme, konuşma, okuma, yazma becerileri olarak belirlenmiştir. Bu becerileri kazandırabilmek için, üst seviyede dil hâkimiyetinin ... -
Dil Bilgisine Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bu araştırmanın amacı, ortaokul öğrencilerinin dil bilgisine yönelik tutumlarını belirleyebilecek bir ölçme aracı geliştirmektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2015-2016 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılında Muğla il ... -
Investigation of Bilingual 7th Grade Students’ Narrative Writings in Terms of the Elements of Coherence and Cohesion
Kalı, Gülan; Coşkun, Mustafa Volkan (Hakan ÜLPER, 2022)In the current study, the narratives of bilingual middle school 7th grade students who acquired Turkish as a second language were examined in terms of the elements of coherence and cohesion, which are among the criteria ... -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavramlaştırma Becerileri ile Okumaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Çetin, Didem; Coşkun, Mustafa Volkan (Kalem Academy, 2020)İyi bir okuyucu olmanın ön koşulu olumlu bir tutuma sahip olmaktır. Kitap okumaya yönelik tutumun geliştirilmesi, yaşantı ve kalıcı öğrenmeler sonucu oluşan uzun bir süreçtir. Bu sebeple öğrenciye çok erken yaşlardan ...