Yazar "Fırat, Aytekin" için listeleme
-
Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı; Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması
Fırat, Aytekin; Kömürcüoğlu, Fatma (2015)Şehir imajı insanların şehirlerle ilgili zihinlerinde oluşturdukları inançlar, fikirler ve izlenimler bütünüdür. İnsan beyni farklı kaynaklardan kendisine ulaşan bilgileri deneyimlerini kullanarak ve gözlemleri sonucu ... -
Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı
Fırat, Aytekin; Azmak, Eda (2007)Firmalar gerek ürün özellikleri, gerekse diğer pazarlama faktörleri ile rakiplerinden farklarını ortaya koyarak pazarda etkin olamaya çalışırlar. Dolayısıyla, rakiplerinin hareketlerinden daha az etkilenirler ve büyük ... -
Toplumsal paradigmadaki değişimler bağlamında tüketim diyalektiğine bakış
Bu çalışmanın amacı, toplumsal paradigmalardaki değişimler ışığında tüketim ol¬gusunu diyalektik bir mercek altında incelemektir. Diyalektik çözümlemeye olan ihtiyaç tüketim olgusunun çok boyutlu ve karmaşık yapısından ... -
Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması
1980’li yıllardan sonra endüstriyel kapitalizmin etkisi ile birlikte toplum- sal yapıları anlamada tüketime odaklanan yaklaşımlar önem kazanmıştır. Bu bağlamda birçok disiplinden araştırmacılar tüketim kültürü alanına ...