Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Konaklama işletmelerinin çevre muhasebesine bakış açıları: Güneydoğu Anadolu bölgesi örneği
(2015)
Çevrede yaşanan hızlı tükenme, işletmelerin çevre konusunda daha sorumlu hareket etmelerini sağlamıştır. Çevre sorunlarının ağırlaşması çevre muhasebesinin ortaya çıkmasını zorunlu hale getirmiştir. Konaklama işletmeleri ...
Slow Food Konseptine Uygun Restoranlarda, Algılanan Hizmet Kalitesinin, Markaya Yönelik İmaj, Güven ve Sadakate Etkisi: Köyceğiz İlçesini Ziyaret Eden Yabancı Turistler Üzerinde Bir Araştırma
(2019)
Restoran işletmeleri müşterilerine sunmuş oldukları hizmeti oldukça özenli ve kaliteli bir şekilde gerçekleştirmek durumundadırlar. Çünkü müşterilerin algıladıkları hizmet kalitesi, müşterilerin ileriye dönük tercih ve ...
Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
(2017)
Bu araştırmada müşteri-çalışan bağı boyutlarından birisi olan uyumun müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyet üzerine etkisi irdelenmiştir. Bu amaçla bir araştırma modeli geliştirilmiştir. Modelde yer alan üç adet hipotezin ...
Otel işletmelerinde çalışan personelin aldığı hizmet içi eğitimin verimliliğe
(2013)
Turizm sektöründe turistik mal ve hizmetlerin üretimini sağlayan konaklama işletmelerinin en önemlisi olarak nitelendirilen otel işletmeleri, son yıllarda yeni müşteriler kazanmak, kârı artırmak ve piyasada etkin bir konuma ...