• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Muğla
  • Search
  •   DSpace@Muğla
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 58

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Üst Bilişsel Farkındalık Ölçeği Öğretmen Formunun Geçerlilik ve Güvenirlik Analizi 

Esmer, Elif; Yorulmaz, Alper (2017)
Bu araştırmanın amacı Sperling vd. (2002) tarafından geliştirilmiş Karakelle ve Saraç (2007) tarafından Türkçe'ye uyarlaması yapılan Çocuklar İçin Üst Bilişsel Farkındalık Ölçeğinin (A Formu) Öğretmen Formunu uyarlamak, ...

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Muğla İli Örneği) 

Tosun, Ayşe; Tangülü, Zafer (2019)
Bu çalışmada sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğretme stilleri tespit edilerek; çeşitli değişkenlere göre incelenmeye çalışılmıştır. Araştırma tarama modeli kullanılarak gerçekleştirilmiştir. Çalışmaya 2016-2017 yılı Muğla ...
Thumbnail

Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması 

Hoşgörür, Tuğba; Adnan, Müge (2018)
Bu çalışmada, Chi (2015) tarafından geliştirilen Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye uyarlanması amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, 2015-2016 öğretim yılında Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’nde ...

Validity and Reliability of Student Engagement Scale 

Doğan, Uğur (2014)
Bu çalışmanın amacı, Öğrenci bağlılık ölçeğini geliştirmek, geçerlik ve güvenirliğe ilişkin kanıtlar elde etmeye çalışmaktır. Ölçek geliştirme çalışması için 400 lise ve ortaokul öğrencisi ergenden veri toplanmıştır (239 ...

Türkİye’de Sİyasal Kültür Kavramlaştırmasına İlişkİn Yöntemsel Müdahale 

Günlü, Ramazan (2016)
Bu makalenin temel inceleme konusu siyasal kültür olacaktır. Siyasal kültür, politik taraflarca sahiplenilen kaynaklarının birbirlerine karşı kullanılması, politik topluluğu karşılıklı olarak inşa eder. Bu makale, politik ...

Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde 

Kabaran, Güler Göçen; Karalar, Halit; Altan, Bilge Aslan; Altıntaş, Sedat (2019)
Bu araştırmanın amacı TÜBİTAK tarafından desteklenen proje kapsamında gerçekleştirilen dijital öykü atölyesi etkinliklerinin katılımcıların bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları üzerindeki etkisini belirlemek ...

Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye'deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi 

Kabaran, Güler Göçen; Görgen, İzzet (2016)
Bu çalışmanın amacı Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye'deki mevcut öğretmen yetiştirme sistemlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesidir. Araştırmada Türkiye ile birlikte TIMSS ve PISA sınav sonuçlarına göre ilk ...

Türk Kültüründe Kişi Adları ve Lakaplar: XIX. Yüzyıl Ortalarında Seyitgazi Kasabasında Kullanılan Kişi Adları ve Lakaplar Üzerine Bir İnceleme 

Menekşe, Metin (2019)
Dilbilim, halkbilim ve kültür tarihi çalışmaları bakımından önemli bir yere sahip olan aile ve kişi adları ile lakaplar, bu çalışmanın esasını teşkil etmektedir. Kişilere bir taraftan bir kimlik kazandıran, öte yandan ...

Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programlarının (2006-2018) Program Ögelerine Göre Karşılaştırılmalı Değerlendirilmesi 

Sağlık, Mehmet Aydın; Aykaç, Necdet (2019)
Bu araştırmanın amacı, 2006 ve 2018 Teknoloji ve Tasarım dersi öğretim programlarının, program ögelerine göre karşılaştırmalı değerlendirmesini yapmaktır. Araştırma nitel olarak tasarlanmış betimsel bir çalışmadır. Doküman ...

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi 

Kizir, Mine; Yıkmış, Ahmet (2016)
Bu çalışma, 2005-2015 yılları arasında, bilimsel dayanaklı bir uygulama olan Bilgisayar Destekli Öğretim (BDÖ) ile Otizim Spektrum Bozukluğu (OSB) olan çocuklara sosyal beceri öğretmeyi hedefleyen araştırmaların analiz ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAkbulut, Onur (3)Kabaran, Güler Göçen (3)Çakır, Nevin Kozcu (3)Çelikkaleli, Öner (3)Altan, Bilge Aslan (2)Altıntaş, Sedat (2)Ata, Seda (2)Aykaç, Murtaza (2)Aykaç, Necdet (2)Can, Süleyman (2)... View MoreSubject
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (58)
Eğitim, Özel (58)
Psikoloji (32)Tarih (32)Hukuk (29)İşletme (29)Sosyoloji (29)Film, Radyo, Televizyon (25)Sosyal Çalışma (25)Coğrafya (24)... View MoreDate Issued2018 (40)2019 (11)2016 (3)2017 (2)2012 (1)2014 (1)Full Text StatusWithout Full Text (45)With Full Text (13)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide|| Instruction || Library || Muğla Sıtkı Koçman University || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman University, Muğla, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.