• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Başlangıç viyola eğitimi için özgün melodiler

Thumbnail

Göster/Aç

Tam metin / Book (1.482Mb)

Tarih

2022

Yazar

Akyürek, Rıza

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

Akyürek, R. (2022). Başlangıç viyola eğitimi için özgün melodiler. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi.

Özet

Eğitim bireylerin davranışlarını geliştirme, değiştirme, dönüştürme sürecidir ki bireyler kazandıkları, geliştirdikleri, değiştirdikleri davranışları sonucunda toplumsal süreçte kendilerine yer edinirler. Erken yaşlardan başlayan eğitim sürecinde bireyler fiziksel, sosyal, düşünsel alanlardaki bilgi ve birikimleri doğrultusunda topluma hazırlanır, kendilerini topluma kazandırırlar. İnsan, yaşamı süresince çevresiyle daima etkileşim içerisindedir. Birlikte yaşamanın gereğidir ki, bireyler ortak bir takım faaliyetler, hayatsal döngüler çerçevesinde sürekli işbirliği ve birliktelik içerisindedir. Müzik Eğitimi de eğitim tanımlamasına paralel olarak müziksel davranış geliştirme, değiştirme, dönüştürme, kazandırma süreci olarak tanımlanabilir. Müziksel davranış değiştirme, dönüştürme, geliştirme veya kazandırma sürecinde bireyler çeşitli alanlarla bu değişimin içerisinde yer alırlar. Bu alanlardan biri ve en yoğun olanı Çalgı Eğitimidir. Bireylerin müzikal davranışlarında herhangi bir çalgı yoluyla değişim, gelişim, dönüşüm sağlama süreci olarak tanımlanabilen çalgı eğitimi uzun ve sabırlı bir çalışma sürecini beraberinde getirir. Başlangıç viyola eğitimi kapsamında dağarcık ve pekiştireç materyallerdeki eksiklikler düşünülerek hazırlanmış olan bu kitap, viyola eğitimi sürecinde istenilen davranış değişimi sürecine katkı sağlamak, geliştirmek ve davranış kazanımlarını motive edebilmek amacıyla hazırlanmıştır. Kitap içerisinde özgün ezgilerin yanısıra halk ezgilerimizden viyolaya uyarlamalar, halk ezgilerindeki bilindik temaların varyasyonel yaklaşımlarla işlenmiş halleri de yer almaktadır. Bilinen ezgilerin viyola eğitiminde kullanılması yeni öğrenilen çalgısal davranışların geliştirilmesinde daha etkili bir yöntem olsa gerek.

Bağlantı

https://hdl.handle.net/20.500.12809/10080

Koleksiyonlar

  • Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Koleksiyonu [9]
  • Üniversite Yayınları Koleksiyonu [16]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.