Kurum Yazarı "Marangoz, Mehmet" Fakülteler İçin Listeleme
-
Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma
Marangoz, Mehmet; Erboy, Nedret (2020)Amaç – Bankacılık sektöründe bütünleşik kanal deneyimini etkileyen faktörlerin belirlenmesi müşterilerin deneyimlerini iyileştirerek müşteri memnuniyeti ve sadakati yaratmada büyük önem arz etmektedir. Çalışmanın amacı, ... -
E-Ticaret İşletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
İnternet teknolojilerinin hızlı gelişimi ve dünya çapında yaygınlığı ile ön plana çıkan e-ticaret, hem işletmelere hem de tüketicilere sağladığı yararlar nedeniyle daha fazla tercih edilir hale gelmektedir. Yeni ekonomi ... -
Evaluation of the Impact of the Covid-19 Pandemic on Consumer Spending in Turkey by Structural Break Analysis
Marangoz, Mehmet; Özkoç, Hatice Hicret (Cesky Statisticky Urad, 2023)The purpose of this study is to investigate and evaluate the impact of the global Covid-19 crisis on consumer spending tendencies in Turkey. The data of the study, which are weekly data, consists of the "Debit Card and ... -
Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması
1980’li yıllardan sonra endüstriyel kapitalizmin etkisi ile birlikte toplum- sal yapıları anlamada tüketime odaklanan yaklaşımlar önem kazanmıştır. Bu bağlamda birçok disiplinden araştırmacılar tüketim kültürü alanına ...