Yayıncı "Fırat Üniversitesi" TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
DENEYİMSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ TELEKOMÜNİKASYON ŞİRKETİ KULLANICILARI AÇISINDAN ALGILANMA FARKLILIKLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(Fırat Üniversitesi, 2020)Deneyimsel pazarlama, müşterilerin beş duyu organına da hitap ederek, onlarda unutulması zor hazlar ve duygular yaşatmak amacıyla gerçekleştirilen pazarlama aktiviteleri olarak değerlendirilmektedir. Bu çalışmada, Türkiye’de ... -
Geç Preterm Bebeklerde Erken Neonatal Dönem Sorunları: Tek Merkez Deneyimi
(Fırat Üniversitesi, 2020)Amaç:Uzun yıllar geç preterm bebeklerin doğum ağırlıkları term bebeklere yakın olduğu için benzer risk oranlarına sahip olduğu düşünüldüğünden gerçekte mortalite ve morbidite oranları daha yüksek olan bu grup bebekler göz ...