Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Türkçe Eğitimi Bölümü birinci sınıf öğrencilerinin sesli okuma becerilerinin öbek-anlam ilişkisi bakımından değerlendirilmesi
(2009)
Bu çalışmanın amacı, Türkçe Eğitimi Bölümü birinci sınıf öğrencilerinin, sesli okumada, öbek-anlam ilişkisi çerçevesinde cümle unsurları nın sınırları nı çizebilme ve durak-süre ilişkisini kurabilme becerileri inceleyerek; ...
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavramlaştırma Becerileri ile Okumaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
(Kalem Academy, 2020)
İyi bir okuyucu olmanın ön koşulu olumlu bir tutuma sahip olmaktır. Kitap okumaya
yönelik tutumun geliştirilmesi, yaşantı ve kalıcı öğrenmeler sonucu oluşan uzun bir
süreçtir. Bu sebeple öğrenciye çok erken yaşlardan ...