Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Demonstrating the Direction of Angular Velocity in Circular Motion
(Amer Assn Physics Teachers, 2015)
Rotational motion is ubiquitous in nature, from astronomical systems to household devices in everyday life to elementary models of atoms. Unlike the tangential velocity vector that represents the instantaneous linear ...
The Darkness of Space
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2009)
This study examines the process by which a teacher may be able to answer a question asked in the classroom by using a scientific approach and a simple activity. This article examines a discussion of the question Is space ...
Akım geçiren basit bir elektrik devresinde neler olduğu konusunda öğrenci görüşleri
(Ekip Buro Makineleri A.S., 2010)
Bu çalışma, ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin yeni fen ve teknoloji programı çerçevesinde,
iletken tel, bir ampul ve bir pil ile kurulan “Basit bir elektrik devresinde neler oluyor?” sorusuna cevap
aramak için ...
Hipotez test sürecinde çocukların ve yetişkinlerin bilimsel düşünme eğilimleri
(2009)
Bu çalışma çocukların ve yetişkinlerin bilimsel düşünmeye olan yatkınlıklarını araştırmak amacıyla tasarlanmıştır. Çalışma batı Anadolu’da bir ilde bulunan bir ilköğretim okulunda, 6. sınıf öğrencilerinin (n:59) ve bu ilde ...
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin enerji ve enerji ile ilgili kavramları algılamaları
(2009)
Bu çalışma; ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin enerji ve enerji ile ilgili kavramları zihinlerinde nasıl algıladıklarını ve bunların zaman içerisinde nasıl değiştiğini belirlemeye yönelik olarak tasarlanmıştır. Bu ...
Temel ölçme bilgi ve becerilerinin etkinlik temelli öğretimine yönelik bir çalışma
(2012)
Ölçme becerisi, sorgulama temelli bilim eğitimi derslerinde başarının sağlanabilmesi için gerekli ön koşullardan biri olmasına rağmen, okullarda bu becerinin gelişimine yeterince önem verilmemektedir. Bu durumun, öğretmenlerin ...
A teaching strategy for developing the power of observation in science education
(2009)
Bilginin oluşumunda gözlem önemli bir yer tutmasına rağmen, bilim eğitiminde gözlem temelli bilgiye, deneysel temelli bilgiye göre daha az yer verilmiştir. Bu nedenle, bu çalışmanın amacı bilim eğitiminde gözlemin gücünü ...
The effective presentation of inquiry-based classroom experiments using teaching strategies that employ video and demonstration methods
(Australasian Soc Computers Learning Tertiary Education-Ascilite, 2013)
This study was conducted in the light of the philosophical framework of inquiry-based science education. The research involved the presentation of experiments on basic science concepts that have been tested for validity ...