Bölüm "MÜ, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü" Eğitim Bilimleri Bölümü Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
(2018)Bu araştırmada okuduğunu anlama stratejilerinin öğrencilerin okuduğunu anlamalarına etkisini deneysel yöntemlerle ortaya koyan çalışmaların etki büyüklüklerinin birleştirilmesi amaçlanmıştır. Okuduğunu anlama stratejilerinin ... -
Psychometric Properties of the Turkish version of the Child and Adolescent Behavior Inventory Sluggish Cognitive Tempo Scale (CABI-SCT) in Children and Adolescents
(SAGE PUBLICATIONS INC, 2023)Sluggish cognitive tempo (SCT) (cognitive disengagement syndrome) (CDS) describes a cluster of symptoms including slowness, lethargy, and daydreaming. This study aims to evaluate the psychometric properties of the Turkish ...