• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

An Evaluation On The Process of Being A Brand City Of Mugla

Tarih

2015

Yazar

Tataroglu, Nihal
Karatas, Asli
Erboy, Nedret

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

The importance of urban marketing has been increasing today, when a rivalry between products and enterprises has arisen based on cities in terms of development of countries by the help of globalization and brand strategies applied for products are being adapted to cities, which aims to highlight cities. Cities are significant actors in efforts of economic, social and cultural development of countries. Branding, which means being different in the eyes of target mass, more chance of being recognized, and establishing values, is preferred. For a city, what being a brand means to attract local and foreign tourists, encourage investments, to increase the life standards of local public, and so to add value. Branding process is to create an identity for the city and position. In this study which includes three different disciplines, which are public management, economics and business administration, closely related to the issue, during the process of identity creation, Mugla's potential of being a brand city was evaluated and interviews were made in depth with the shareholders having a role in its being a brand city and results obtained have been suggested.

Kaynak

Proceedings of the 4Th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management (Icltibm-2014)

Cilt

210

Bağlantı

https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.344
https://hdl.handle.net/20.500.12809/3174

Koleksiyonlar

  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [6466]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.