• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Instruments for Measuring Service Quality in Sport and Physical Activity Services

Tarih

2012

Yazar

Yildiz, Suleyman M.

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Studies that conceptualize and measure quality in sport services date back to the last two decades. The present study aims to examine quality in sport services in terms of the classification of participant services and spectator services and to provide a summary of the empirical studies carried out to date. This study demonstrates that sport services literature is still in its infancy and no agreement exists on the developed models. Furthermore, the research models examined indicate that sports services not only possess different attributes and dimensions than other service industries but also differ in themselves. Consequently, the produced models need to be tested in the future on different sample groups for further clarification.

Kaynak

Collegium Antropologicum

Cilt

36

Sayı

2

Bağlantı

https://hdl.handle.net/20.500.12809/4099

Koleksiyonlar

  • PubMed İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [2082]
  • Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [6219]
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [6466]

İlgili Öğeler

Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.

  • A scale to measure sustainable campus services in higher education: "Sustainable Service Quality" 

    Ozdemir, Yasal; Kaya, Sema Kayapinar; Turhan, Erkan (Elsevier Sci Ltd, 2020)
    This study aims to develop a measuring tool which can address two independent research areas in the literature: Sustainability in higher education and service quality in higher education. Both subjects are studied independently ...
  • Improving Service Processes and the Library Quality Service with Data Mining Method 

    Yurtay, Yüksel; Çiftci, Özgür; Akçetin, Eyüp (2018)
    İçinde bulunduğumuz dijital çağda tüketicileri bilgilerini toplayan İşletmeler; müşterilerine daha iyi hizmet vermek ya da yeni pazar alanları açabilmek adına tüketici bilgilerinden çıkarımlar yapmaktadır. Bu işlemlerden ...
  • PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS OPINIONS ABOUT ETHICAL PRINCIPLES AND THE INVESTIGATION OF THEIR MORAL VALUES 

    Ceyhan, Büşra; Şahin, Nurettin (Scibulcom Ltd, 2015)
    In this study were investigated the opinions of pre-service science teachers about some ethical principles and their moral values that were acknowledged by them. For this purpose, this study has been carried out with ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.