• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-Ticaret İşletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi

Thumbnail

Göster/Aç

Tam Metin / Full Text (423.8Kb)

Tarih

2012

Yazar

Marangoz, Mehmet
Yeşildağ, Burak
Arıkan Saltık, Işıl

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

İnternet teknolojilerinin hızlı gelişimi ve dünya çapında yaygınlığı ile ön plana çıkan e-ticaret, hem işletmelere hem de tüketicilere sağladığı yararlar nedeniyle daha fazla tercih edilir hale gelmektedir. Yeni ekonomi içerisinde başarılı olmak isteyen işletmeler sadece e-ticareti tercih etmekle kalmamakta, aynı zamanda web ve sosyal ağ sitelerini gelişen teknoloji ve değişen tüketici beklentileri doğrultusunda geliştirme yoluna gitmektedir. Bu çalışmada, 2010 yılında Türkiye'de cirosu en yüksek ilk 10 e-ticaret işletmesinin (perakendeci) web ve sosyal ağ siteleri içerik analizi yöntemiyle incelenmektedir. Araştırma sonucunda, ortak amaçla hareket eden işletmelerin benzer kriterleri sağlamada benzeştiği görülmüştür. Ayrıca, bulgular ışığında e-ticaret işletmelerine çeşitli önerilerde bulunulmaktadır. Anahtar kelimeler: E-ticaret, Sosyal Ağ Siteleri, İçerik Analizi
 
E-commerce coming forward with rapid growth and international penetration of Internet technologies, is getting more favored for consumers by its benefits. In the new economy corporations preferring e-commerce are also improving their web and social network sites through improved technology and changing consumer expectations. In this study, web and social network sites of the top ten e-commerce corporations (internet retailing) determined by their turnovers in 2010, are examined by the method of content analysis. In consequence, it was discovered that corporations with common intention were in correspondence with providing similar criterion. Besides, various proposals were made for the e- commerce corporations through our findings. Keywords: E-commerce, Social Network Sites, Content Analysis
 

Kaynak

İnternet Uygulamaları ve Yönetimi

Cilt

3

Sayı

2

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr//makale/TWpBNU9EZ3hNUT09
https://hdl.handle.net/20.500.12809/6974

Koleksiyonlar

  • İşletme Bölümü Koleksiyonu [48]
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3005]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.