dc.contributor.author | Ayyıldız Ülker, M. Sema | |
dc.contributor.author | Günlük, Mehmet | |
dc.contributor.author | Erbey Nil, Senem | |
dc.date.accessioned | 2020-11-20T17:30:57Z | |
dc.date.available | 2020-11-20T17:30:57Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 1304-0391 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr//makale/TmpNMk9ETXo | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12809/7333 | |
dc.description.abstract | Bilgi, küreselleşmenin bir sonucu olarak, günümüz ekonomik koşullarının en önemli değeri haline gelmiştir. İşletmecilik biliminde, işletme faaliyetlerini raporlayan muhasebe sisteminin ürettiği bilgiler, bu bilgileri kullanıcılar açısından çok önemlidir. Muhasebe sisteminin güvenilir ve doğru bilgiler üretmesi, muhasebe eğitiminin etkisindedir. Muhasebe eğitimi, muhasebe meslek mensuplarının mesleki bilgilerini güncel tutma ve bu bilgileri kullanmayı sağlamalıdır. "Sürekli eğitim" anlayışının bir sonucu olarak bütün dünyada olduğu gibi ülkemizde de gittikçe yaygınlaşmakta olan uzaktan ve elektronik eğitim yöntemlerinin muhasebe bilimine uygulanması ve bu uygulamanın sonuçları üzerine muhasebe öğretim üyelerinin tutumlarını ölçmek bu çalışmanın amacını oluşturmaktadır. | en_US |
dc.description.abstract | As a result of globalization, knowledge has become the most important value of economic circumstances. In business sciences, the information produced by the accounting system from the business operations is significant for the financial statement users. Reliable and true information production by the accounting system is in the influence of accounting education. Accounting education should provide the accounting professionals with updating their professional knowledge and using this knowledge. As a result of continuing education conception, electronic and distance education approaches became widespread both in the world and in our country and the application of these approaches to accountancy knowledge and gauging the attitudes of the accounting academics on this Project compose the aim of this study. | en_US |
dc.item-language.iso | tur | en_US |
dc.item-rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | İktisat | en_US |
dc.subject | Tarih | en_US |
dc.subject | İşletme | en_US |
dc.title | Muhasebe Öğretim Elemanlarının Uzaktan Eğitim ve Uzaktan Muhasebe Eğitimine Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma | en_US |
dc.item-title.alternative | The Attides of Accounting Academics on Distance Education and Distance Accounting Education | en_US |
dc.item-type | article | en_US |
dc.contributor.department | MÜ, Milas Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümü | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Günlük, Mehmet | |
dc.contributor.institutionauthor | Erbey Nil, Senem | |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.issue | 32 | en_US |
dc.identifier.startpage | 85 | en_US |
dc.identifier.endpage | 97 | en_US |
dc.relation.journal | Muhasebe ve Finansman Dergisi (. e-Muhasebe ve Finansman Dergisi) | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Eleman | en_US |