Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAyyıldız Ülker, M. Sema
dc.contributor.authorGünlük, Mehmet
dc.contributor.authorErbey Nil, Senem
dc.date.accessioned2020-11-20T17:30:57Z
dc.date.available2020-11-20T17:30:57Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1304-0391
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TmpNMk9ETXo
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7333
dc.description.abstractBilgi, küreselleşmenin bir sonucu olarak, günümüz ekonomik koşullarının en önemli değeri haline gelmiştir. İşletmecilik biliminde, işletme faaliyetlerini raporlayan muhasebe sisteminin ürettiği bilgiler, bu bilgileri kullanıcılar açısından çok önemlidir. Muhasebe sisteminin güvenilir ve doğru bilgiler üretmesi, muhasebe eğitiminin etkisindedir. Muhasebe eğitimi, muhasebe meslek mensuplarının mesleki bilgilerini güncel tutma ve bu bilgileri kullanmayı sağlamalıdır. "Sürekli eğitim" anlayışının bir sonucu olarak bütün dünyada olduğu gibi ülkemizde de gittikçe yaygınlaşmakta olan uzaktan ve elektronik eğitim yöntemlerinin muhasebe bilimine uygulanması ve bu uygulamanın sonuçları üzerine muhasebe öğretim üyelerinin tutumlarını ölçmek bu çalışmanın amacını oluşturmaktadır.en_US
dc.description.abstractAs a result of globalization, knowledge has become the most important value of economic circumstances. In business sciences, the information produced by the accounting system from the business operations is significant for the financial statement users. Reliable and true information production by the accounting system is in the influence of accounting education. Accounting education should provide the accounting professionals with updating their professional knowledge and using this knowledge. As a result of continuing education conception, electronic and distance education approaches became widespread both in the world and in our country and the application of these approaches to accountancy knowledge and gauging the attitudes of the accounting academics on this Project compose the aim of this study.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectTarihen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleMuhasebe Öğretim Elemanlarının Uzaktan Eğitim ve Uzaktan Muhasebe Eğitimine Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırmaen_US
dc.item-title.alternativeThe Attides of Accounting Academics on Distance Education and Distance Accounting Educationen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Milas Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorGünlük, Mehmet
dc.contributor.institutionauthorErbey Nil, Senem
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue32en_US
dc.identifier.startpage85en_US
dc.identifier.endpage97en_US
dc.relation.journalMuhasebe ve Finansman Dergisi (. e-Muhasebe ve Finansman Dergisi)en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster