Yayın tarihi için Yiyecek İçecek İşletmeciliği Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Turistlerin Douro Vadisi’ne İlişkin Algı ve Beğenilerine Yönelik Bir Araştırma
(2016)Bu çalışmanın ana amacı turistlerin Douro Vadisi'ne ilişkin algı ve beğeni düzeylerini belirlemektir. Bu çerçevede 2015 yılı Nisan ve Mayıs aylarında Douro Vadisi'ni ziyaret eden turistlere yönelik bir araştırma ... -
Mutfakta Kadının Rolü ve Yenilikçi Yaklaşımına Yönelik Muğla İl Merkezinde Bir Araştırma
(2018)Bu çalışmanın ana amacı, kadınların mutfakta ne derece yenilikçi ve yaratıcı bir yaklaşım tarzı içerisinde olduklarının belirlenmesidir. Ayrıca kadınların mutfaktaki rol ve sorumluluklarına ilişkin algıları ile erkeklerden ... -
Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları
(2018)Hem dünyada hem de ülkemizde her geçen gün önem kazanan konulardan biri gıda atıklarıdır. Oluşturduğu kirlilik, doğal kaynakların azalması, ekonomik ve toplumsal zararları göz önüne alındığında; gıda atıklarının etkin bir ... -
Comparison of laparoscopic high and vaginal uterosacral ligament suspension in the management of apical prolapse
(Galenos Publishing House, 2021)Objective: Currently, the usage of uterosacral ligament suspension (USLS) procedures for apical prolapse is increasing. However, studies comparing the symptomatic outcomes of USLS procedures are lacking. We aimed to compare ... -
Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği
(Yaşar Üniversitesi, 2022)Turistlerin değişen ilgi ve isteklerinin bir sonucu olarak ortaya çıkan yaratıcı turizm, son yıllarda pek çok araştırmacı tarafından ele alınmıştır. Söz konusu araştırmalarda, yaratıcı turizmin yönetsel yönüne odaklanılmış ... -
ATTITUDES IN TOURISM AND TRAVELING AS A TOOL/INSTRUMENT FOR ATTITUDE CHANGE
(Taylor and Francis, 2022)Attitudes can be defined as general evaluations of the objects, ideas, and people that an individual encounters in his or her life or, a cognitive process involving positive or negative evaluations of an individual towards ...