Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
PSİKOLOJİK FİYATLAMA STRATEJİSİ OLARAK RESTORANLARDA KALANLI ve YUVARLAMA FİYAT UYGULAMALARIYLA İLGİLİ YABANCI TURİST ALGILAMALARI
(2014)
Bu çalışmanın amacı; restoranlarda kalanlı ve yuvarlama fiyat uygulamalarıyla ilgili yabancı turist algılamalarını belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda; restoranlarda “.00, .99 ve .90” şeklindeki fiyat uygulamaları, menü ...
Kaos Teorisi, Determinizm ve Yeni Bilim Paradigması Sürecinde Sosyal Bilimler ve Turizm Araştırmaları Açısından Önemi
(2016)
Bu çalışmada kaos teorisi, determinizm ve yeni bilim paradigmasının davranışı anlama ve açıklama çabası üzerine, sosyal bilimlere ve sosyal bilimlerde kullanılan metodolojiye nasıl bir katkı sağladığı ve bu katkının turizm ...
Datça Yerel Halkının Sürdürülebilir Turizm Gelişimine ve Turizm İşletmelerine Yönelik Tutumları
(2013)
Yerel halkın turizmin başarılı ve sürdürülebilir bir gelişimini desteklemesi gerekliliği, özellikle gelişmekte olan turistik destinasyonlar için önem taşımaktadır. Bu çalışmanın amacı, gelişmekte olan bir turizm destinasyonu ...