Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
(2012)
İşletmelerin rekabet ortamında ayakta kalabilmeleri için kullandıkları en önemli araçlardan biri olan reklamlar mobilite ile birlikte değişime uğramıştır. Özellikle kısa mesaj servisinin popülerliğinin artması ile birlikte ...
Tüketimde Alternatif Bir Yaklaşım Olarak Paylaşım Ekonomisi: Ortak Kullanım Ağlarının İçerik Analizi ile İncelenmesi
(2017)
Bu çalışmada paylaşım ekonomisi çerçevesinde ortak kullanım ağları incelenmiş, web sitelerinin ortak kullanım hareketinin yayılmasındaki rolü tartışılmıştır. Ortak kullanım hareketi kapsamında incelenen alt sistemlerin ...
Tüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları ve Perakendecilikte Bütünleşik Dağıtım Kanalı Yaklaşımı
(2017)
Bu çalışmada yeni bir yaklaşım olarak perakendecilikte bütünleşik kanal yaklaşımı tartışılmaktadır. Çalışma bütünleşik kanal yaklaşımının kavramsallaştırılmasına katkı sağlamayı hedeflemektedir. Bu bağlamda perakendecilikte ...
Tüketici Mahremiyetinin Korunması: Sorumlular ve Yöntemler Üzerine Nitel Bir Araştırma
(2018)
Bu çalışmanın amacı tüketici mahremiyetinin korunması konusunda hangi aktörlerin sorumlu görüldüğü ve ne tür stratejilerin kullanılabileceğini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda nitel yöntemlerden faydalanılmıştır. ...