Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Bankacılık sektöründe çalışanların makyavelist eğilimlerinden yola çıkarak etik algılarını belirleme: Muğla ilinde ampirik bir araştırma
(2010)
Makyavelist anlayıs, özellikle isletme alanında yapılan çalısmalar üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. Bu çalısma, özel bankalarda ve kamu bankalarında çalısanların Makyavelist egilimleri ile etik algıları arasındaki ...
Otel işletmelerinde müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi: Dört yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
(2010)
Bu çalışmanın amacı otel işletmelerinde departmanlar düzeyinde; müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisini araştırmaktır. Çalışmada, Türkiye turizminde önemli bir yere sahip olan Marmaris bölgesindeki konaklama ...
Türkiye'de zaman tutarsızlığının ARDL yöntemi ile incelenmesi
(2010)
Para politikasının temeli güvenilirlilik ve şeffaflık gibi iki temele dayandığından, merkez ankaları bu doğrultuda uzun vadeli politikalar üretme çabasındadırlar. Ancak çağdaş para politikası aynı zamanda merkez bankalarına ...
Güçlendirme ve bağlılık ilişkisinin konaklama işletmeleri açısından incelenmesi
(2010)
Araştırmada işgören güçlendirme ve bağlılık arasındaki ilişkinin konaklama işletmeleri açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda Antalya ve Muğla illerinde faaliyetlerini sürdüren 4 ve 5 yıldızlı konaklama işletmelerinde ...
Finansal yönetim dersini almış öğrencilerin finans eğitimi beklentilerini ölçmeye yönelik yapılan bir çalışma
(2010)
Yirmi birinci yüzyılda içinde bulunduğumuz küreselleşme süreci, gittikçe artan bilimsel ve teknolojik gelişmeler, ekonomik, sosyal ve kültürel alanlarda meydana getirdiği değişme ve gelişmelerin yanında eğitim sistemlerini ...
Türkiye'de özel yatırımlar ve kamu yatırımları arasındaki ilişkinin ampirik analizi: Sınır testi yaklaşımı
(2010)
Son yıllarda gelişmekte olan ülkelerde (GOÜ) yoksulluğun azaltılması ve ekonomik büyümenin sürdürülebilirliği açısından özel yatırım kavramına vurguda bulunulması önemlidir. 1980’li yıllardan sonra Türkiye’de özel ...
Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve bankacılık sektöründe bir uygulama
(2010)
Hizmet sektörü içinde önemli bir yeri olan banka isletmeleri, her geçen gün sayılarını artırmaktadır. Bu artıs doğrultusunda, banka isletmeleri arasındaki rekabet önemli boyutlara ulasmıstır. Yasanan bu rekabet ortamından ...